07
d'Octubre
de
2013
Act.
29
de Juny
de
2015
La firma de moda Mango té previst obrir, fins a final d'any, tretze noves megabotigues a Europa i Rússia, en què els seus clients podran trobar totes o gran part de les línies de negoci del grup. Aquests establiments comptaran amb una superfície d'entre 800 i 3.000 metres quadrats i l'objectiu és que ofereixin tots els productes de Mango, com la roba per a home i per a dona i també la línia infantil i juvenil, la d'esports o la de roba íntima.
La companyia que presideix Isak Andic ha informat avui que la posada en marxa d'aquest nou concepte de botiga es durà a terme principalment al mercat europeu, on preveu obrir tretze nous establimentsels pròxims tres mesos, fins a arribar a un total de 18 botigues d'aquest tipus. Els principals mercats en els quals la marca vol implantar aquest concepte són Espanya, França, Alemanya, Bèlgica, Holanda, Luxemburg, Rússia, Itàlia, Noruega i Polònia, a ciutats com Barcelona, París, Maastricht o Munic.
A Munic, precisament, Mango obrirà a mitjan octubre la botiga més gran del continent, amb 2.300 metres quadrats de superfície. La firma catalana compta amb més de 2.600 botigues a tot el món i va facturar l'any passat 1.691 milions d'euros, un 20% més que el 2011. El 84% de la facturació de Mango prové ja del mercat exterior.
La companyia que presideix Isak Andic ha informat avui que la posada en marxa d'aquest nou concepte de botiga es durà a terme principalment al mercat europeu, on preveu obrir tretze nous establimentsels pròxims tres mesos, fins a arribar a un total de 18 botigues d'aquest tipus. Els principals mercats en els quals la marca vol implantar aquest concepte són Espanya, França, Alemanya, Bèlgica, Holanda, Luxemburg, Rússia, Itàlia, Noruega i Polònia, a ciutats com Barcelona, París, Maastricht o Munic.
A Munic, precisament, Mango obrirà a mitjan octubre la botiga més gran del continent, amb 2.300 metres quadrats de superfície. La firma catalana compta amb més de 2.600 botigues a tot el món i va facturar l'any passat 1.691 milions d'euros, un 20% més que el 2011. El 84% de la facturació de Mango prové ja del mercat exterior.