Miró Electrodomèstics ha incrementat les seves vendes un 8% en el que va d'any, tancant l'exercici fiscal de setembre amb un volum de negoci de 32,1 milions d'euros gràcies a la nova línia de negoci oberta per la companyia centrada en la mobilitat sostenible amb la comercialització de patinets elèctrics, segons ha informat l'empresa en un comunicat.
Després que l'empresa aconseguís al juny superar el concurs de creditors amb el suport del 69% dels creditors en què hi va estar immersa des del setembre del 2016, ara preveu continuar pel mateix camí l'any vinent i augmentar les seves vendes en un 10%.
La posada en marxa del pla de viabilitat de la companyia ha permès que Miró també incrementi les seves vendes online, però també ha quintuplicat les vendes respecte l'any passat de la seva gamma de consoles. Però, segons l'empresa d'electrodomèstics, el "factor determinant" ha estat el llançament de la nova divisió dedicada al transport sostenible, la cadena de distribució d’electrodomèstics comptarà amb proveïdors internacionals.
En aquest sentit, la companyia preveu destinar un corner especialitzat a patinets i accessoris pel vehicle elèctric. Així mateix, Miró Electrodomèstics també està estudiant comercialitzar bicicletes i motos elèctriques en els pròxims mesos.
D'altra banda, Miró ha apostat per invertir en ampliar el seu portfoli de productes per aconseguir-ne una major quantitat i varietat, motiu pel qual ha establert acords estratègics de col·laboració amb Prink, Fersay i Sharp, amb l'objectiu d'"oferir la millor qualitat i excel·lència al client".