18
de Juny
de
2013
Act.
07
d'Abril
de
2014
Treure un producte extraordinari del secretisme local per posar-lo a l'abast de tothom és territori reservat a persones amb perfils emprenedors i amb un punt de visionaris. El doctor Modest Furest va descobrir el 1881 que les aigües que sortien del manantial de Caldes de Malavella a 60º gràcies al gas carbònic del fontanal tenia propietats mineromedicinals. D'aquí, a la creació de la primera planta d'embotellament el 1889 i la creació l'Hotel Balneari. Als 160 anys del seu naixement, Vichy Catalan homenatjarà al seu fundador amb un sèrie d'etiquetes amb la seva imatge.
L'aigua de Caldes ha estat analitzada en diversos estudis científics del centre d'investigacions científiques CSIC, que confirmen que el seu consum redueix el risc de patir malalties cardiovasculars i pot arribar a reduir en un 10% els índexs totals de colesterol. Que aquesta aigua arribi arreu és conseqüència de la visió comercial del doctor Furest. Avui, Vichy Catalan arriba a una trentena de països dels cinc continents, tot i que el seu radi d'acció principal segueix sent el mercat català.
Màrqueting i imatge
Poques empreses poden presumir de tenir tan present la figura del seu fundador com Vichy Catalan. I, si bé la finalitat principal de la sèrie d'etiquetes és recordar el doctor Furest, també ajuda a mantenir una coherència amb l'estratègia comercial de l'empresa. "Cada any creem una sèrie en homenatge a algun personatge històric; en el passat vam recordar a Dalí, Béquer, Albéniz, Stradivarius o a obres com la Sagrada Família; aquesta vegada, hem volgut aprofitar el 160 aniversari del naixement del doctor Furest per homenatjar-lo com a fundador de l'empresa", senyalen des de Vichy Catalan. De fet, recordar la seva figura també està en la línia de la imatge corporativa de l'empresa, molt vinculada amb el modernisme català.
Més enllà del màrqueting, el doctor Furest és recordat pel seu esperit emprenedor i innovador. Ell va ser qui va veure en les aigües d'un manantial descobert el 1829 la potencialitat per convertir-se en una marca que avui és una referència al país. L'empresa vol seguir amb aquest esperit creador, i en els últims anys ha variat el catàleg i l'embolcall del seu producte per arribar a un públic més jove, com, per exemple, la creació de l'aigua enllaunada.
Marca consolidada
Després de més d'un segle d'activitat, Vichy Catalan segueix sent una marca reconeguda i vinculada amb la salut. El projecte que el doctor Modest Furest va crear el 1889 compta avui amb més de 600 treballadors i té una facturació superior als 110 milions d'euros.
L'aigua de Caldes ha estat analitzada en diversos estudis científics del centre d'investigacions científiques CSIC, que confirmen que el seu consum redueix el risc de patir malalties cardiovasculars i pot arribar a reduir en un 10% els índexs totals de colesterol. Que aquesta aigua arribi arreu és conseqüència de la visió comercial del doctor Furest. Avui, Vichy Catalan arriba a una trentena de països dels cinc continents, tot i que el seu radi d'acció principal segueix sent el mercat català.
Màrqueting i imatge
Poques empreses poden presumir de tenir tan present la figura del seu fundador com Vichy Catalan. I, si bé la finalitat principal de la sèrie d'etiquetes és recordar el doctor Furest, també ajuda a mantenir una coherència amb l'estratègia comercial de l'empresa. "Cada any creem una sèrie en homenatge a algun personatge històric; en el passat vam recordar a Dalí, Béquer, Albéniz, Stradivarius o a obres com la Sagrada Família; aquesta vegada, hem volgut aprofitar el 160 aniversari del naixement del doctor Furest per homenatjar-lo com a fundador de l'empresa", senyalen des de Vichy Catalan. De fet, recordar la seva figura també està en la línia de la imatge corporativa de l'empresa, molt vinculada amb el modernisme català.
Més enllà del màrqueting, el doctor Furest és recordat pel seu esperit emprenedor i innovador. Ell va ser qui va veure en les aigües d'un manantial descobert el 1829 la potencialitat per convertir-se en una marca que avui és una referència al país. L'empresa vol seguir amb aquest esperit creador, i en els últims anys ha variat el catàleg i l'embolcall del seu producte per arribar a un públic més jove, com, per exemple, la creació de l'aigua enllaunada.
Marca consolidada
Després de més d'un segle d'activitat, Vichy Catalan segueix sent una marca reconeguda i vinculada amb la salut. El projecte que el doctor Modest Furest va crear el 1889 compta avui amb més de 600 treballadors i té una facturació superior als 110 milions d'euros.