La seu de Naturgy a Madrid | Europa Press

salut

Naturgy facilita als seus clients assistència mèdica gratuïta

Totes les llars de clients del grup disposaran, sense cost addicional, d'atenció mèdica a casa mitjançant videotrucada

Naturgy facilita als seus clients atenció mèdica gratuïta mitjançant videotrucada durant aquests mesos, amb l'objectiu que els ciutadans puguin fer consultes de salut sense necessitat de sortir de casa, segons informen en un comunicat. D'aquesta manera, la companyia continua treballant en el seu compromís d'ajudar a contenir la propagació del coronavirus i en línia amb la iniciativa impulsada des del Ministeri de Sanitat Jo em quedo a casa.

Per poder comptar amb aquesta assistència, que està a la disposició de tots els clients de Naturgy, els usuaris hauran de registrar-se a la seva àrea privada a la pàgina web de la companyia. En el cas de clients no registrats, els clients seran informats de les instruccions de registre previ per al seu accés al servei.

Les consultes podran realitzar-se tots els dies de la setmana, les 24 hores, mitjançant trucada telefònica, pàgina web o aplicació online. Aquest servei inclou informació mèdica de primeres actuacions en casos d'emergència, medicació i posologia per a pediatria i medicina general. En cas d'emergència, s'avisarà al servei 112 per a enviament d'ambulància al territori nacional.

El Director General de Gas & Power de Naturgy, Manuel Fernandez, ha destacat que "en aquest moment d'emergència sanitària, l'assistència mèdica es converteix en un valor més fonamental" i, per tant, subratlla, "a Naturgy no cessem en el nostre treball i iniciatives al servei de la societat que donin resposta a les necessitats d'aquests moments conjunturals d'alta incertesa i dificultats com l'actual".