• Empresa
  • Parlem augmenta fins a 70 els seus punts de venda

Parlem augmenta fins a 70 els seus punts de venda

Els serveis de l'operadora catalana de telefonia es podran contractar als establiments dels grups Carrera i Milar

Parlem ofereix catalanitat, proximitat i innovació
Parlem ofereix catalanitat, proximitat i innovació
ACN
30 de Gener de 2015
Act. 01 de Febrer de 2015
La nova operadora de telefonia de Catalunya, Parlem, ha augmentat fins a 70 els seus punts de venda arreu del país, segons ha informat en un comunicat. Els serveis de l'operadora estan disponibles a la seva web des de finals de novembre i es distribueixen des del passat 6 de desembre en 12 supermercats Bonpreu i 16 hipermercats Esclat.

Ara també a partir del 2 de febrer els serveis de l'operadora es podran contractar a diversos establiments dels grups Carrera i Milar. Els dos grups oferiran tant els serveis de prepagament com de contracte de Parlem i comptaran amb personal de suport per assessorar els clients en tot el procés de contractació, segons ha indicat l'operadora.

Des del passat 6 de desembre els serveis de l'operadora es poden contractar en 12 supermercats Bonpreu de la província de Barcelona i 16 hipermercats Esclat de les quatre demarcacions catalanes. L'acord de distribució entre l'operadora catalana i el Grup Bon Preu contempla una segona fase d'implantació als establiments Bonpreu i Esclat que es durà a terme durant el primer trimestre de 2015 i que preveu que els 160 supermercats que el grup té arreu del país puguin distribuir els serveis de l'operadora- serveis prepagament als Bonpreu i de prepagament i contracte a tots els establiments Esclat-.