15
de Març
de
2014
Act.
17
de Març
de
2014
Uns 80 empresaris catalans han donat aquest divendres 14 de març el seu suport al projecte empresarial "Producte nostre", que ha impulsat la patronal Pimec per promocionar l'excel·lència dels productes i serveis catalans.
La iniciativa s'ha presentat al monestir de Sant Benet, a Sant Fruitós de Bages (Bages), amb la presència de directius d'empreses com Llet Nostra, Munic, Bon Preu o la cervesera Moritz.
Pimec, la patronal de la petita i mitjana empresa de Catalunya, ha decidit posar en marxa aquesta iniciativa amb l'objectiu que l'empresa catalana tingui una "magnífica" reputació a Espanya i a l'estranger, la qual cosa permetrà impulsar el consum intern de tots els sectors productius i contribuir a la seva internacionalització.
"L'impuls del producte o servei de qualitat com 'leimotiv' de les nostres empreses és un objectiu que tots compartim", ha dit el president de Pimec, Josep González, que ha explicat que el projecte busca la participació i implicació del teixit productiu i la distribució, però també dels comerços i del consumidor final.
La patronal entén que aconseguir aquest objectiu passa per establir uns estàndards comuns en matèria de bones pràctiques en la producció, la gestió dels recursos humans i la sostenibilitat.
La iniciativa s'ha presentat al monestir de Sant Benet, a Sant Fruitós de Bages (Bages), amb la presència de directius d'empreses com Llet Nostra, Munic, Bon Preu o la cervesera Moritz.
Pimec, la patronal de la petita i mitjana empresa de Catalunya, ha decidit posar en marxa aquesta iniciativa amb l'objectiu que l'empresa catalana tingui una "magnífica" reputació a Espanya i a l'estranger, la qual cosa permetrà impulsar el consum intern de tots els sectors productius i contribuir a la seva internacionalització.
"L'impuls del producte o servei de qualitat com 'leimotiv' de les nostres empreses és un objectiu que tots compartim", ha dit el president de Pimec, Josep González, que ha explicat que el projecte busca la participació i implicació del teixit productiu i la distribució, però també dels comerços i del consumidor final.
La patronal entén que aconseguir aquest objectiu passa per establir uns estàndards comuns en matèria de bones pràctiques en la producció, la gestió dels recursos humans i la sostenibilitat.