12
de Març
de
2015
Act.
12
de Març
de
2015
L'empresa catalana Privalia, l'outlet en línia de moda líder a Espanya, va ingressar 415 milions d'euros el 2014, un 16,5 % més que l'exercici anterior.
En un comunicat, la companyia fundada per Lucas Carné i José Manuel Villanueva no ha facilitat el resultat net de l'exercici, si bé ha subratllat que va millorar el benefici brut d'explotació (Ebitda), que l'exercici passat va ser de 16,6 milions, amb la qual cosa Privalia obté guanys operatius a nivell global per segon any consecutiu.
Privalia ha ressaltat que les vendes a Espanya van créixer un 12% i que el 2014 la companyia ha superat per primera vegada els 400 milions d'ingressos nets després de desinvertir el 2013 en diversos negocis per centrar-se en la venda de moda de fora de temporada.
Això no obstant, Privalia segueix obtenint més del 75% dels seus ingressos de l'estranger, on és present a Itàlia, el Brasil, Mèxic i Alemanya.
Amb vista al 2015, Privalia, que compta amb 24 milions d'usuaris registrats, preveu seguir millorant la seva oferta de productes, personalitzar les comunicacions per a cada client i millorar els terminis i la qualitat del servei d'entrega.
En un comunicat, la companyia fundada per Lucas Carné i José Manuel Villanueva no ha facilitat el resultat net de l'exercici, si bé ha subratllat que va millorar el benefici brut d'explotació (Ebitda), que l'exercici passat va ser de 16,6 milions, amb la qual cosa Privalia obté guanys operatius a nivell global per segon any consecutiu.
Privalia ha ressaltat que les vendes a Espanya van créixer un 12% i que el 2014 la companyia ha superat per primera vegada els 400 milions d'ingressos nets després de desinvertir el 2013 en diversos negocis per centrar-se en la venda de moda de fora de temporada.
Això no obstant, Privalia segueix obtenint més del 75% dels seus ingressos de l'estranger, on és present a Itàlia, el Brasil, Mèxic i Alemanya.
Amb vista al 2015, Privalia, que compta amb 24 milions d'usuaris registrats, preveu seguir millorant la seva oferta de productes, personalitzar les comunicacions per a cada client i millorar els terminis i la qualitat del servei d'entrega.