04
de Maig
de
2016
Puig ha adquirit una participació minoritària d'Eric Buterbaugh Florals (EB Florals), companyia de perfumeria en la qual va entrar com a accionista a l'abril, amb l'objectiu d'impulsar el seu creixement a través del desenvolupament i desplegament de la marca.
Segons ha informat la companyia catalana aquest dimecres en un comunicat, l'acord preveu el creixement de la inversió de l'empresa els propers anys.
"Veiem aquesta associació amb EB Florals com una oportunitat per ampliar la nostra presència en la categoria de les fragàncies de luxe, en què ja estem presents a través de marques pròpies de nínxol, Penhaligon's i L'Artisan Parfumeur, adquirides l'any passat", ha explicat el president i conseller delegat de Puig, Marc Puig.
EB Florals va ser fundada el 2015 per Eric Buterbaugh i Fabrice Croisé, que han creat una línia de fragàncies florals formada per una col·lecció de vuit perfums unisex i sis espelmes que només estaven disponibles a la botiga insígnia de la marca a West Hollywood i a Internet.
Tot i això, a partir d'aquest mes de maig els productes d'EB Florals es podran adquirir també a Saks Fifth Avenue a Beverly Hills, San Francisco, Las Vegas, Houston i Toronto, i a Bergdorf Goodman, Nova York.
L'operació s'emmarca en l'estratègia de Puig de concentrar-se en el mercat de la perfumeria selectiva per complir amb el seu objectiu d'obtenir una quota de mercat mundial del 12% per al 2020.
Puig, que va tancar l'exercici del 2015 amb uns ingressos de 1.645 milions d'euros, ven els seus productes en més de 150 països, i entre el seu dossier figuren marques pròpies com Carolina Herrera, Nina Ricci, Paco Rabanne, Jean Paul Gaultier, Penhaligon's i L'Artisan Parfumeur; llicències com Prada, Valentino i Comme des Garçons.
Segons ha informat la companyia catalana aquest dimecres en un comunicat, l'acord preveu el creixement de la inversió de l'empresa els propers anys.
"Veiem aquesta associació amb EB Florals com una oportunitat per ampliar la nostra presència en la categoria de les fragàncies de luxe, en què ja estem presents a través de marques pròpies de nínxol, Penhaligon's i L'Artisan Parfumeur, adquirides l'any passat", ha explicat el president i conseller delegat de Puig, Marc Puig.
EB Florals va ser fundada el 2015 per Eric Buterbaugh i Fabrice Croisé, que han creat una línia de fragàncies florals formada per una col·lecció de vuit perfums unisex i sis espelmes que només estaven disponibles a la botiga insígnia de la marca a West Hollywood i a Internet.
Tot i això, a partir d'aquest mes de maig els productes d'EB Florals es podran adquirir també a Saks Fifth Avenue a Beverly Hills, San Francisco, Las Vegas, Houston i Toronto, i a Bergdorf Goodman, Nova York.
L'operació s'emmarca en l'estratègia de Puig de concentrar-se en el mercat de la perfumeria selectiva per complir amb el seu objectiu d'obtenir una quota de mercat mundial del 12% per al 2020.
Puig, que va tancar l'exercici del 2015 amb uns ingressos de 1.645 milions d'euros, ven els seus productes en més de 150 països, i entre el seu dossier figuren marques pròpies com Carolina Herrera, Nina Ricci, Paco Rabanne, Jean Paul Gaultier, Penhaligon's i L'Artisan Parfumeur; llicències com Prada, Valentino i Comme des Garçons.