El FC Barcelona i Rakuten Inc. –a la que el Barça defineix com "una companyia global i dinàmica capdavantera en ecommerce, comunicacions, continguts digitals i serveis de FinTech per a consumidors i empreses de tot el món"-, han arribat a un acord segons el qual la companyia japonesa es convertirà en el patrocinador principal global del club i apareixerà en la part frontal de la samarreta del primer equip durant les properes quatre temporades, a partir de la 2017/18.
La notícia era molt esperada al llarg d'aquest dimecres i alguns mitjans esportius ja s'havien fer ressò de la notícia. El grup japonès, fundat el 1997, és la tercera empresa d'ecommerce més gran del món i aquest agost anunciava la seva sortida del mercat espanyol. De fet, el president del FCB, Josep Maria Bartomeu ha afirmat durant l'acte que "Rakuten és una companyia jove, moderna, tecnològica i d'àmbit digital que vol créixer".
La seva presència al mercat espanyol començava a l'agost del 2013 a través de Rakuten Spain, amb l'objectiu de liderar el comerç electrònic al territori espanyol. Fa uns anys, en un acte celebrat a Barcelona en què va participar la firma japonesa, el CEO de Rakuten Spain, Marc Vicente, assegurava que Rakuten Spain té clar que "pel client som un ecommerce amb l'avantatge que oferim una gran selecció i on, a més, acumula punts que pot bescanviar per futures compres". Un sol entorn online amb un aparador de producte tan variat "genera un valor que és difícil d'igualar", segons Vicente.
La notícia era molt esperada al llarg d'aquest dimecres i alguns mitjans esportius ja s'havien fer ressò de la notícia. El grup japonès, fundat el 1997, és la tercera empresa d'ecommerce més gran del món i aquest agost anunciava la seva sortida del mercat espanyol. De fet, el president del FCB, Josep Maria Bartomeu ha afirmat durant l'acte que "Rakuten és una companyia jove, moderna, tecnològica i d'àmbit digital que vol créixer".
La seva presència al mercat espanyol començava a l'agost del 2013 a través de Rakuten Spain, amb l'objectiu de liderar el comerç electrònic al territori espanyol. Fa uns anys, en un acte celebrat a Barcelona en què va participar la firma japonesa, el CEO de Rakuten Spain, Marc Vicente, assegurava que Rakuten Spain té clar que "pel client som un ecommerce amb l'avantatge que oferim una gran selecció i on, a més, acumula punts que pot bescanviar per futures compres". Un sol entorn online amb un aparador de producte tan variat "genera un valor que és difícil d'igualar", segons Vicente.
Subscriu-te de franc a VIA Empresa i rebràs al teu correu les nostres millors històries, reportatges i entrevistes, a més d’altres avantatges exclusius per a subscriptors.
Abans d'enviar-nos les teves dades llegeix la següent informació INFORMACIÓ BÀSICA SOBRE PROTECCIÓ DE DADES Responsable del tractament: TOTMEDIA COMUNICACIÓ, S.L. Finalitat del tractament: Atendre les sol·licituds d'informació que els usuaris d'aquest formulari ens enviïn. Legitimació: Consentiment de l'interessat en enviar-nos el formulari amb les seves dades. Destinataris: El personal, la direcció de l'empesa i els prestadors de serveis necessaris per complir amb les nostres obligacions. No cedirem les seves dades a tercers. Drets que l'assisteixen: Té dret a accedir, rectificar i/o suprimir les seves dades, així com altres drets, com s'explica detalladament a la política de privacitat, dirigint-se a privacitat@totmedia.cat. Informació addicional: Per a més informació consultin la política de privacitat.