Els responsables de Red Points

Inversió

Red Points tanca una ronda de 10 milions d'euros i obrirà oficina a Nova York

L'empresa tecnològica tanca l'any amb un creixement del 350% i preveu ampliar les operacions als EUA i Europa

L'empresa tecnològica Red Points, que ofereix solucions contra les falsificacions en línia i la pirateria de contingut digital, ha tancat una ronda de finançament de 10 milions d'euros, amb la qual preveu ampliar les seves operacions comercials als Estats Units i Europa.

Segons ha informat la companyia catalanaen un comunicat, la ronda ha estat liderada per la firma de capital de risc Northzone, i també han participat els inversors anteriors, Mangrove i Sabadell Venture Capital (vehicle de Venture de Banc Sabadell).

Red Points permet als clients automatitzar la identificació i eliminació de falsificacions i pirateria, la qual cosa s'aconsegueix a través d'un sistema avançat de monitoratge de paraules clau amb reconeixement d'imatges que ajuda a detectar infraccions de propietat intel·lectual on sigui que ocorrin.

La consellera delegada de la companyia, Laura Urquizu, ha indicat que actualment eliminen més de 200.000 incidents de productes il·legals i contingut cada mes per a marques i companyies en marketplace en línia, aplicacions socials i llocs web, amb una taxa d'eficiència del 96%.

El 2017, Red Points va aconseguir una taxa de creixement anual del 350% i va ampliar la seva base de clients de 100 a 300 clients a tot el món, amb especial èmfasi a Europa i els Estats Units, i ara obrirà una oficina a Nova York al febrer del 2018.

El president i fundador de l'empresa, Josep Coll, ha assenyalat que per seguir sent la solució número u en la lluita contra l'abús de propietat intel·lectual, necessiten liderar el sector "en termes de tecnologia, experiència professional i coneixement", i ha afegit que aquesta ronda d'inversió els acosta a aquest objectiu.

Per la seva banda, la sòcia de Northzone Jessica Schultz ha destacat que les solucions de Red Points es troben en l'avantguarda de la innovació, per la qual cosa considera que tenen "un avantatge competitiu real en comparació d'altres ofertes del mercat", enfocades en el servei.