23
de Gener
de
2017
La multinacional noruega Schibsted ha decidit instal·lar-se en un nou projecte en construcció en el 22@, propietat del Grup Colonial. A Espanya, el grup compta amb Schibsted Spain (propietària dels portals vibbo, fotocasa, InfoJobs, coches.net, motos.net, vibbo i la recent adquirida habitaclia) i amb un Hub a Barcelona des del qual opera Schibsted Product & Technology i es lideren totes les operacions internacionals del Grup (excepte Noruega i Suècia).
Schibsted Product & Technology porta ja més de dos anys desenvolupant des de Barcelona, i amb un equip de primer nivell internacional, components i tecnologies globals que donen servei a més de 200 milions d'usuaris a tot el món. Des de serveis d'infraestructura i seguretat, tractament i analítica de dades, personalització i recomanació a uns altres com a serveis de missatgeria instantània, notificacions, tractament d'imatges a gran escala i molts més. Això fa que Schibsted sigui una de les opcions més atractives en tota Europa per a enginyers i gent de producte interessats en un projecte amb impacte a nivell internacional.
En l'últim any, la plantilla del Hub de Schibsted a Barcelona ha crescut un 50% i preveu mantenir el mateix ritme de creixement en 2017. Schibsted Spain, per la seva banda, incrementarà el volum d'empleats al voltant d'un 10%. Actualment el grup dóna feina a més de 600 professionals en les seves oficines de l'àrea de Barcelona.
Responent a l'orientació cap a l'atracció i retenció de talent, així com al creixement de la plantilla, i amb l'objectiu d'optimitzar els recursos en desenvolupament de producte, el grup ha decidit unificar les seves dues oficines de Barcelona i la de Sant Cugat en una nova al carrer Ciutat de Granada 150 de la ciutat comtal. Els 10.200 m² (9.400 m2 d'oficines i 800 m2 de terrassa) d'aquest nou espai suposaran un augment del 30% de la seva superfície actual.
Segons Frode Nordseth, CEO de Schibsted Spain, "Les persones són el nostre principal actiu i aquestes instal·lacions ens permetran reforçar Schibsted com un excel·lent lloc per treballar. Que tots els nostres portals, el nostre Hub i el nostre equip de Product & Tech estiguin sota un mateix sostre millorarà les nostres sinergies. Optimitzarem l'escalabilitat global de Schibsted en el desenvolupament de producte per lliurar més valor i més ràpid als nostres clients i usuaris. Des del 22@ adaptarem localment productes globals i desenvoluparem tecnologia "made in Barcelona" d'ús global per a totes les companyies del grup".
Cushman & Wakefield ha estat la companyia que ha assessorat en aquesta operació. Segons Javier Bernades, Soci i Director de Business Space de Cushman & Wakefield Espanya, "Aquest moviment demostra de nou l'atractiu del 22@ com a destinació de grans empreses tecnològiques com Schibsted i el repte que té Barcelona per mantenir aquesta dinàmica".
La ubicació de l'edifici és estratègica ja que es troba en una de les zones de Barcelona que més atreu a empreses nacionals i internacionals, a causa d'una bona connexió amb transport públic i privat i als nombrosos serveis que té el 22@. Companyies com Socialpoint, Indra, Mediapro, RBA, Goro-tex o T-Systems ja són a la zona des de fa anys.
Schibsted Product & Technology porta ja més de dos anys desenvolupant des de Barcelona, i amb un equip de primer nivell internacional, components i tecnologies globals que donen servei a més de 200 milions d'usuaris a tot el món. Des de serveis d'infraestructura i seguretat, tractament i analítica de dades, personalització i recomanació a uns altres com a serveis de missatgeria instantània, notificacions, tractament d'imatges a gran escala i molts més. Això fa que Schibsted sigui una de les opcions més atractives en tota Europa per a enginyers i gent de producte interessats en un projecte amb impacte a nivell internacional.
En l'últim any, la plantilla del Hub de Schibsted a Barcelona ha crescut un 50% i preveu mantenir el mateix ritme de creixement en 2017. Schibsted Spain, per la seva banda, incrementarà el volum d'empleats al voltant d'un 10%. Actualment el grup dóna feina a més de 600 professionals en les seves oficines de l'àrea de Barcelona.
Responent a l'orientació cap a l'atracció i retenció de talent, així com al creixement de la plantilla, i amb l'objectiu d'optimitzar els recursos en desenvolupament de producte, el grup ha decidit unificar les seves dues oficines de Barcelona i la de Sant Cugat en una nova al carrer Ciutat de Granada 150 de la ciutat comtal. Els 10.200 m² (9.400 m2 d'oficines i 800 m2 de terrassa) d'aquest nou espai suposaran un augment del 30% de la seva superfície actual.
Segons Frode Nordseth, CEO de Schibsted Spain, "Les persones són el nostre principal actiu i aquestes instal·lacions ens permetran reforçar Schibsted com un excel·lent lloc per treballar. Que tots els nostres portals, el nostre Hub i el nostre equip de Product & Tech estiguin sota un mateix sostre millorarà les nostres sinergies. Optimitzarem l'escalabilitat global de Schibsted en el desenvolupament de producte per lliurar més valor i més ràpid als nostres clients i usuaris. Des del 22@ adaptarem localment productes globals i desenvoluparem tecnologia "made in Barcelona" d'ús global per a totes les companyies del grup".
Cushman & Wakefield ha estat la companyia que ha assessorat en aquesta operació. Segons Javier Bernades, Soci i Director de Business Space de Cushman & Wakefield Espanya, "Aquest moviment demostra de nou l'atractiu del 22@ com a destinació de grans empreses tecnològiques com Schibsted i el repte que té Barcelona per mantenir aquesta dinàmica".
La ubicació de l'edifici és estratègica ja que es troba en una de les zones de Barcelona que més atreu a empreses nacionals i internacionals, a causa d'una bona connexió amb transport públic i privat i als nombrosos serveis que té el 22@. Companyies com Socialpoint, Indra, Mediapro, RBA, Goro-tex o T-Systems ja són a la zona des de fa anys.