laboral
Seur es reforça amb 2.700 treballadors pel 'Black Friday' i Nadal
Catalunya, Madrid i Andalusia són els territoris en què es realitzaran el major nombre d'incorporacions
Seur torna a agafar forces pel Black Friday i la campanya de Nadal, en què preveuen un creixement de volum d'operacions d'un 10% més que el 2018, assolint els 14 milions d'enviaments, segons informen en un comunicat. Per fer front a aquest increment, la companyia incorporarà a la seva plantilla 2.700 professionals a tot Espanya, sent Catalunya, Madrid i Andalusia les comunitats en què es concentrarà el major reforç operatiu, sobretot amb personal de repartiment i mossos de magatzem.
El creixement del comerç electrònic tornarà a ser protagonista en aquesta campanya, que donarà el tret de sortida amb el Black Friday (29 de novembre), data que cada vegada més usuaris aprofiten per realitzar compres a millors preus. Seur estima que el 2 de desembre, coincidint amb el Cyber Monday, es converteixi en el dia de major nombre d'enviaments, amb prop de 630.000 paquets lliurats. La campanya finalitzarà el 18 de gener, una vegada que hagi passat el període més important de les rebaixes.
Per donar resposta a les necessitats dels consumidors durant aquest període, la companyia posa a la seva disposició la xarxa Pickup, que compta amb 2.300 punts entre tendes de conveniència i lockers. Aquesta solució, afirmen, permet al comprador online triar on rebre els seus enviaments amb una àmplia llibertat d'horaris que inclou, en la majoria dels casos, els caps de setmana.