• Empresa
  • La startup TalentFY tanca una ronda de 300.000 euros

La startup TalentFY tanca una ronda de 300.000 euros

La HR especialitzada en reclutament de talent tecnològic rep aportacions de business angels com Rat Gasol o Costa blanca

La startup s'especialitza en l'aplicació d'algoritmes per la selecció de personal tècnic | iStock
La startup s'especialitza en l'aplicació d'algoritmes per la selecció de personal tècnic | iStock
Redacción VIA Empresa
Barcelona
04 d'Octubre de 2021

L'empresa TalentFY, startup de RecursosHumans especialitzada en la contractació de talentdigital ha tancat durant el mes de setembre una nova rondadefinançament de 300.000 euros. Els principals socis d'aquesta ampliació del capital de l'empresa han estat els business angels Red Economistas BAN, CostaBlanca i RatGasol, a més de, com ha comunicat l'emergent, col·laboradors i clients que pretenien "augmentar la confiança en el modeldenegoci".

 

La companyia, de només dos anys d'edat, va ser fundada per Santi Molins, actual CEO; Pere Rosell, que ocupa la posició de CTO; i Alex Navarro, ara Advisor de la startup. En l'actualitat ja treballen amb més de 150 clients, entre els quals destaquen Telefónica, Barrabés o Beabloo, i preveu tancar l'any 2021 amb una facturació superior als 700.000 euros.

El model de negoci de TalentFY es basa en l'ús de la Intel·ligència Artifical per a la selecció de candidats de perfil tècnic en diversos sectors digitals i tecnològics, com analistes de dades o programadors. L'eina funciona mitjançant algoritmes que reconeixen el "millor talent" per a les empreses que el fan servir, amb tècniques que "perfeccionen cada cop més els processos, l'agilitat i la precisió".

 

Molins, el CEO de la startup, participarà, en aquest sentit, en una de les ponències organitzades per la fira BNEW del Consorci de la Zona Franca al voltant de les noves tecnologies aplicades al recruitment, en la que exposarà la forma en què TalentFY fa servir la Intel·ligència Artificial aplicada al sector dels Recursos Humans i la selecció de personal.