La cadena d'electrodomèstics Miró, que va ser adquirida a la fi de l'any passat pel fons suís Springwater Capital en plena liquidació, invertirà 23 milions d'euros en la renovació de la seva imatge, la reubicació d'alguns dels seus establiments i l'obertura de nous punts de venda, fins a aconseguir les 100 tendes a la fi de 2016, enfront de les 66 actuals, amb el que també es preveu generar 300 noves ocupacions.
Així ho han explicat aquest dijous en roda de premsa el director del fons Springwater Capital, Manuel Torres; el conseller delegat de Kabaena Directorship -instrument del fons suís propietari de Miró-, José Ignació González Pisón, i el director Comercial i de Màrqueting, Javier Pérez, que han presentat la nova imatge de la companyia en el seu establiment del centre comercial La Maquinista de Barcelona.
González Pisón ha explicat que Miró, que compta actualment amb una plantilla de 400 empleats, preveu tornar a guanyar diners aquest 2015, amb un Ebitda de mig milió d'euros, i facturar 175 milions d'euros, enfront dels 145 milions d'euros amb els quals es va tancar l'exercici 2014.
Més creixement mitjançant adquisicions
Després de superar la primera etapa de creixement, que compta amb 23 milions i abasta fins a finals de 2016, la cadena preveu seguir creixent a partir de llavors a través d'adquisicions -no es planteja creixement via franquícia- i aconseguir els 200 punts de venda en 2017, quan s'espera facturar entre 350 i 400 milions d'euros: "Esperem ser el referent tant a Catalunya com a les zones en les quals ens anem a expandir".
Miró compta actualment amb 66 establiments: 46 a Catalunya, set al País Valencià, altres set a Balears, tres a Castella-la Manxa, i Madrid, Soria i Barakaldo compten amb un establiment cadascu. Els nous 34 punts de venda es reparteixen entre Catalunya (15), altres 10 a València, Balears amb quatre i la resta es repartirà en altres zones, com Aragó.
Nous locals físics i aposta per l'e-commerce
La inversió mitjana prevista per a l'obertura de cada nou centre, pel que es busquen locals en venda d'entre 500 i 600 metres quadrats, és de 600.000 euros, i l'estratègia per al present exercici inclou l'obertura de set establiments entre els mesos de juliol i octubre.
Al setembre, Miró llançarà una nova plataforma de venda online renovada per reforçar el canal físic, i amb aquest nou instrument preveu mantenir la seva participació en el 10% de les vendes totals de la companyia.
Nova etapa, nou eslògan
Miró ha presentat aquest dijous la seva nova marca corporativa, que combina el color porpra i groc, i accentua l'òrbita que engloba l'ensenya amb l'objectiu de transmetre una major proximitat al client, ja que és l'eslògan que acompanyarà a la nova marca és 'Miró, el teu cercle de confiança'.
El model de tenda és més obert i s'han millorat els accessos per reconèixer les gammes des de qualsevol zona de la sala de vendes, amb àmplies zones d'exposició d'aparells tecnològics i informàtica: "Volem ser una companyia més oberta, transparent i moderna", ha dit González Pisón.
Així ho han explicat aquest dijous en roda de premsa el director del fons Springwater Capital, Manuel Torres; el conseller delegat de Kabaena Directorship -instrument del fons suís propietari de Miró-, José Ignació González Pisón, i el director Comercial i de Màrqueting, Javier Pérez, que han presentat la nova imatge de la companyia en el seu establiment del centre comercial La Maquinista de Barcelona.
González Pisón ha explicat que Miró, que compta actualment amb una plantilla de 400 empleats, preveu tornar a guanyar diners aquest 2015, amb un Ebitda de mig milió d'euros, i facturar 175 milions d'euros, enfront dels 145 milions d'euros amb els quals es va tancar l'exercici 2014.
Més creixement mitjançant adquisicions
Després de superar la primera etapa de creixement, que compta amb 23 milions i abasta fins a finals de 2016, la cadena preveu seguir creixent a partir de llavors a través d'adquisicions -no es planteja creixement via franquícia- i aconseguir els 200 punts de venda en 2017, quan s'espera facturar entre 350 i 400 milions d'euros: "Esperem ser el referent tant a Catalunya com a les zones en les quals ens anem a expandir".
Miró compta actualment amb 66 establiments: 46 a Catalunya, set al País Valencià, altres set a Balears, tres a Castella-la Manxa, i Madrid, Soria i Barakaldo compten amb un establiment cadascu. Els nous 34 punts de venda es reparteixen entre Catalunya (15), altres 10 a València, Balears amb quatre i la resta es repartirà en altres zones, com Aragó.
Nous locals físics i aposta per l'e-commerce
La inversió mitjana prevista per a l'obertura de cada nou centre, pel que es busquen locals en venda d'entre 500 i 600 metres quadrats, és de 600.000 euros, i l'estratègia per al present exercici inclou l'obertura de set establiments entre els mesos de juliol i octubre.
Al setembre, Miró llançarà una nova plataforma de venda online renovada per reforçar el canal físic, i amb aquest nou instrument preveu mantenir la seva participació en el 10% de les vendes totals de la companyia.
Nova etapa, nou eslògan
Miró ha presentat aquest dijous la seva nova marca corporativa, que combina el color porpra i groc, i accentua l'òrbita que engloba l'ensenya amb l'objectiu de transmetre una major proximitat al client, ja que és l'eslògan que acompanyarà a la nova marca és 'Miró, el teu cercle de confiança'.
El model de tenda és més obert i s'han millorat els accessos per reconèixer les gammes des de qualsevol zona de la sala de vendes, amb àmplies zones d'exposició d'aparells tecnològics i informàtica: "Volem ser una companyia més oberta, transparent i moderna", ha dit González Pisón.
Subscriu-te de franc a VIA Empresa i rebràs al teu correu les nostres millors històries, reportatges i entrevistes, a més d’altres avantatges exclusius per a subscriptors.
Abans d'enviar-nos les teves dades llegeix la següent informació INFORMACIÓ BÀSICA SOBRE PROTECCIÓ DE DADES Responsable del tractament: TOTMEDIA COMUNICACIÓ, S.L. Finalitat del tractament: Atendre les sol·licituds d'informació que els usuaris d'aquest formulari ens enviïn. Legitimació: Consentiment de l'interessat en enviar-nos el formulari amb les seves dades. Destinataris: El personal, la direcció de l'empesa i els prestadors de serveis necessaris per complir amb les nostres obligacions. No cedirem les seves dades a tercers. Drets que l'assisteixen: Té dret a accedir, rectificar i/o suprimir les seves dades, així com altres drets, com s'explica detalladament a la política de privacitat, dirigint-se a privacitat@totmedia.cat. Informació addicional: Per a més informació consultin la política de privacitat.