El 18% de les transaccions que es fan amb l'aplicació Wallapop, de compravenda geolocalizada, es duu a terme amb enviaments de paqueteria, la qual cosa ha motivat una aliança amb Correus per a l'enviament d'articles a través de l'empresa postal i de paqueteria. L'aplicació ha decidit incorporar el nou servei després de comprovar la tendència creixent dels enviaments de paqueteria en els darrers mesos, i la seva implantació permet, alhora, millorar l'experiència de l'usuari i facilitar un enviament fiable i amb garanties, amb beneficis per a compradors i venedors.
El nou servei té cobertura en la península - es vol fer extensible a Balears, Canàries, Ceuta i Melilla en breus- a l'hora d'enviar i rebre articles i ofereix garanties de recepció al comprador, sense que suposi cap tipus de cost addicional per al venedor.
L'usuari que vulgui fer ús d'aquest servei només ha d'enviar una oferta de pagament segur a través del xat de l'aplicació perquè li enviïn el producte. Els diners es quedaran a Wallapay, el sistema de pagaments de Wallapop, fins que el venedor lliuri el producte a Correus i el paquet arribi a la seva destinació en menys de 48h. Els diners quedaran alliberats i el venedor podrà rebre'ls un cop el producte hagi estat enviat al comprador, amb la qual cosa Wallapop garanteix la seguretat del procés al 100% per a ambdues parts.
Es pot fer el seguiment de l'enviament a través del codi de localització del mateix sistema de Correus. Aquest servei, com expliquen des de Wallapop, permet que tot el procés de compravenda es faci dins l'aplicació d'una manera fàcil, ràpida i segura.
Per a Correus, l'acord assolit amb Wallapop reforça la seva posició com l'operador logístic de referència en el sector de l'e-commerce a Espanya. L'empresa postal i de paqueteria posarà a la disposició dels usuaris de Wallapop als seus prop de 28.000 carters i les seves 2.400 oficines a tot Espanya.