02
de Febrer
de
2015
Act.
02
de Febrer
de
2015
L'empresa britànica Zapper ha obert aquest passat mes de gener una filial a Catalunya, on preveu invertir més de dos milions d'euros i crear més de 20 llocs de treball, segons ha informat la conselleria d'Empresa i Ocupació. L'empresa, de capital britànic, ha obert aquest gener una filial a Barcelona i invertirà un milió d'euros addicional a la resta d'Espanya aquest any.
L'empresa comercialitza una aplicació mòbil que permet fer el pagament de restaurants a través del telèfon i proporciona al restaurador dades de comportament del consumidor. El pagament és a través del telèfon mòbil simplement escanejant el codi QR del compte. A més, Zapper ofereix la possibilitat de dividir el compte i repartir la quantitat entre diferents usuaris. Una vegada efectuat el pagament, l'aplicació envia una notificació tant a l'establiment com la clienta.
Negoci internacional
Tanmateix Zapper ofereix una anàlisi dels hàbits de consum de l'usuari que posa a l'abast del restaurador. El director de la filial catalana, Ernest Sánchez, explica que l'objectiu de Zapper és "facilitar als seus clients directes una potent eina CRM que gravi l'evolució dels pagaments mòbils i el comportament del consumidor, per després poder fer propostes de màrqueting segmentades" i oferir serveis personalitzats als seus usuaris per a fidelitzar-los.
Zapper actualment treballa amb restaurants dels Estats Units, Regne Unit, Austràlia, França, Països Baixos, Sud-àfrica, Suècia i Espanya, i pròximament ampliarà el negoci a Alemanya i a la resta de països del sud d'Europa com Itàlia o Portugal, entre d'altres.
En aquests moments, la via d'entrada al mercat de Zapper són els restaurants, però pròximament preveu expandir el seu negoci al pagament de taxis, factures, compres per Internet o donacions. L'objectiu de l'empresa és facilitar les gestions a l'usuari de forma que pugui fer els pagaments de la forma més ràpida i segura utilitzant les aplicacions mòbils Zapper, que es poden descarregar en les principals plataformes.
L'empresa comercialitza una aplicació mòbil que permet fer el pagament de restaurants a través del telèfon i proporciona al restaurador dades de comportament del consumidor. El pagament és a través del telèfon mòbil simplement escanejant el codi QR del compte. A més, Zapper ofereix la possibilitat de dividir el compte i repartir la quantitat entre diferents usuaris. Una vegada efectuat el pagament, l'aplicació envia una notificació tant a l'establiment com la clienta.
Negoci internacional
Tanmateix Zapper ofereix una anàlisi dels hàbits de consum de l'usuari que posa a l'abast del restaurador. El director de la filial catalana, Ernest Sánchez, explica que l'objectiu de Zapper és "facilitar als seus clients directes una potent eina CRM que gravi l'evolució dels pagaments mòbils i el comportament del consumidor, per després poder fer propostes de màrqueting segmentades" i oferir serveis personalitzats als seus usuaris per a fidelitzar-los.
Zapper actualment treballa amb restaurants dels Estats Units, Regne Unit, Austràlia, França, Països Baixos, Sud-àfrica, Suècia i Espanya, i pròximament ampliarà el negoci a Alemanya i a la resta de països del sud d'Europa com Itàlia o Portugal, entre d'altres.
En aquests moments, la via d'entrada al mercat de Zapper són els restaurants, però pròximament preveu expandir el seu negoci al pagament de taxis, factures, compres per Internet o donacions. L'objectiu de l'empresa és facilitar les gestions a l'usuari de forma que pugui fer els pagaments de la forma més ràpida i segura utilitzant les aplicacions mòbils Zapper, que es poden descarregar en les principals plataformes.