09
de Juny
de
2015
Act.
09
de Juny
de
2015
El món de la música digital torna a trontollar amb el segell de la poma, 14 anys després del llançament d'iTunes. Apple ha anunciat en la seva conferència per a desenvolupadors WWDC 2015 Apple Music, un esperat servei de música per streaming gens sorprenent, però que pot suposar un problema seriós per a grans actors com Spotify. A més de para dispositius d'Apple al juny, estarà disponible per Android i Windows a la tardor.
Apple Music arriba al sector com una seriosa amenaça, ja que igual que altres serveis de la companyia de la poma s'instal·larà vulguin els seus usuaris o no en els dispositius de la companyia. D'aquesta forma, els usuaris tindran en varis dels seus dispositius el servei i serà més senzill aconseguir adeptes. A més, al no tancar-se als ecosistemes de la competència, el potencial d'Apple Music és enorme i amenaça seriosament a la resta de plataformes de música digital.
La realitat és que actualment no funciona tan ben la compra de cançons o discos per separat com el model per subscripció per streaming o el consum de vídeo online. Apple ha dit que actualment el sector "és una autèntic caos" i per això ha creat un "gran i nou ecosistema" pensat per a la música.
El Servei incorporarà també una plataforma perquè els artistes puguin estar en contacte amb els seus fans i pujar tot tipus de continguts. El nou programa inclou un sistema de suggeriments per a l'usuari i una autèntica estació de ràdio que emetrà des de tres ciutats 24 hores durant 7 dies a la setmana.
El catàleg és un altre dels grans atractius d'Apple Music perquè inclou exclusives que no estan en Spotify com els Beatles, AC/DC o Bob Dylan i que convenceran a molts usuaris a passar-se a Apple.
Apple Music arriba al sector com una seriosa amenaça, ja que igual que altres serveis de la companyia de la poma s'instal·larà vulguin els seus usuaris o no en els dispositius de la companyia. D'aquesta forma, els usuaris tindran en varis dels seus dispositius el servei i serà més senzill aconseguir adeptes. A més, al no tancar-se als ecosistemes de la competència, el potencial d'Apple Music és enorme i amenaça seriosament a la resta de plataformes de música digital.
La realitat és que actualment no funciona tan ben la compra de cançons o discos per separat com el model per subscripció per streaming o el consum de vídeo online. Apple ha dit que actualment el sector "és una autèntic caos" i per això ha creat un "gran i nou ecosistema" pensat per a la música.
El Servei incorporarà també una plataforma perquè els artistes puguin estar en contacte amb els seus fans i pujar tot tipus de continguts. El nou programa inclou un sistema de suggeriments per a l'usuari i una autèntica estació de ràdio que emetrà des de tres ciutats 24 hores durant 7 dies a la setmana.
El catàleg és un altre dels grans atractius d'Apple Music perquè inclou exclusives que no estan en Spotify com els Beatles, AC/DC o Bob Dylan i que convenceran a molts usuaris a passar-se a Apple.