Bubble Guriko, el joc 'bubble' català per 'smartphones'
Marc Cervera, un jove de emprenedor de 24 anys, llança el primer videojoc 'bubble' català
Bubble Guriko ja està disponible per a dispositius Android i també es pot descarregar en iOS, és gratuït i social. Es tracta del primer projecte al món dels jocs Bubble per a dispositius mòbils, creat per un estudi català. "És un joc Bubble diferent i divertit, basat en personatges que han estat creats per atrapar al jugador des del primer moment", destaca el CEO i cofundador de l'start-up, qui vaticina que "el seu caràcter social i gratuït serà una de les claus per aconseguir situar-se en el més alt de les llistes de descàrregues dels jocs Bubble".
Dinamisme per a l'usuari
Cervera explica que el joc ofereix un "dinamisme molt diferent dels usuaris en comparació de les ofertes de jocs Bubble existents al mercat", ja que poden escollir exactament on volen que vagi la bola que se'ls llança i interactuar amb els personatges del joc i altres jugadors, la qual cosa fa d'ell "una experiència completament addictiva", afegeix.
Per la seva banda, Carles Escribano, de 33 anys, CTO i cofundador de Pupgam Studios, remarca que el públic femení, que a Espanya representa prop del 50% del total dels jugadors de videojocs, "trobarà en Bubble Guriko una proposta altament atractiva des del punt de vista gràfic i un entreteniment ideal per desconnectar".
El joc està basat en un model que prioritza l'experiència de l'usuari i el fil argumental del qual gira entorn de la batalla dels habitants del planeta Guriko, els gurikos, cadascun amb una personalitat i colors diferenciats, enfront d'un vilà, Cosmos, que els vol dominar. Tot en un entorn gràfic que pretén ser molt atractiu amb personatges carismàtics.
Sobre Pupgam Studios
Pupgam Studios SL és una empresa de nova creació en la indústria de l'entreteniment, amb seu a Barcelona, integrada per un equip jove, creatiu i dinàmic que s'ha proposat impactar en el sector dels videojocs. El seu objectiu és oferir als usuaris dels seus videojocs entreteniment i l'emoció del desafiament, a partir de propostes divertides i atractives dissenyades pensant al mercat global.