• Innovació
  • CaixaBank crea la primera app bancària a Espanya per a Apple Watch

CaixaBank crea la primera app bancària a Espanya per a Apple Watch

L'entitat aposta pel 'wearable banking' i permetrà cercar caixers i oficines des del rellotge intel·ligent

Imatge de l'aplicació en el rellotge intel·ligent d'Apple
Imatge de l'aplicació en el rellotge intel·ligent d'Apple
Redacción
11 de Maig de 2015
CaixaBank ha creat la primera aplicació d'una entitat financera a Espanya per a Apple Watch. La nova app de l'entitat financera ja està disponible a l'App Store d'Apple i a la botiga d'aplicacions pròpia de l'entitat, Caixa Mòbil Store, perquè els usuaris puguin utilitzar-la des del moment en què el dispositiu es posi a la venda en el mercat espanyol.

El primer servei que CaixaBank ha adaptat per a Apple Watch és el cercador d'oficines i caixers. Amb ell, els clients poden veure des del seu smartwatch la ubicació exacta de les oficines i caixers més pròxims, incloent-hi la localització sobre mapes per fer més fàcil trobar el lloc exacte. Així mateix, l'Apple Watch mostra les dades de l'oficina i el detall dels serveis que s'hi ofereixen, com les característiques d'accessibilitat, l'horari o el telèfon de contacte.

Primera entitat del món en apostar pel wearable banking
L'aplicació per a Apple Watch suposa un nou llançament en la gamma de serveis de wearable banking de l'entitat. CaixaBank va ser la primera entitat financera del món que va apostar per a aquests dispositius com a nou canal de serveis bancaris. Actualment, disposa també d'app adaptada al SmartWatch 2 de Sony, que acumula més de 5.000 descàrregues i va rebre el premi The Banker a la millor innovació en canals tecnològics del món el 2014.

L'enfortiment de l'aposta per nous canals digitals de relació amb el client va més enllà dels dispositius wearable. CaixaBank ha presentat, en el marc del Mobile World Congress 2015, una aplicació mòbil compatible amb el software Ford SYNC amb AppLink per oferir serveis en els automòbils Ford equipats amb sistemes intel·ligents.

CaixaBank, líder en banca digital 
El desenvolupament de línies de negoci pioneres en banca digital és un factor clau per a l'estratègia d'innovació de CaixaBank. L'entitat té actualment més de 4 milions de clients de serveis mòbils, dels quals 3,4 milions operen habitualment amb l'aplicació mòbil de Línia Oberta.

CaixaBank està considerada com a una de les entitats líders en serveis financers a través del canal mòbil. D'acord amb l'informe "2014 Global Mobile Banking Functionality Benchmark", realitzat per Forrester a partir de l'anàlisi de les aplicacions mòbils de 32 grans bancs d'Europa, Amèrica i Austràlia, CaixaBank és la segona millor entitat financera del món en banca mòbil.