CaixaBank i EsadeCreapolis s'alien per la innovació turística
El nou observatori vol fer un diagnòstic de quins són els reptes del turisme i afrontar-los
El director executiu de Global Customer Experience de CaixaBank, Jordi Nicolau, i el director general d'Esadecreapolis, Oriol Alcoba, han signat un conveni per fomentar, promocionar i divulgar nous coneixements sobre la innovació en el sector turístic que inclou la creació d'un Observatori d'Innovació Turística.
Entre les funcions principals d'aquest observatori es troben impulsar la investigació, organitzar seminaris i conferències, realitzar estudis i enquestes periòdiques a empresaris del sector sobre la seva visió del turisme, analitzar-ne els resultats i proposar alternatives més eficaces per afrontar els reptes.
En aquesta línia, Esadecreapolis compta amb la col·laboració de la Facultat de Turisme i Direcció Hotelera Sant Ignasi (HTSI) que aporta coneixements i metodologies per ajudar a fer els estudis i les anàlisis dels resultats.
Es preveu que durant el 2018 i 2019 se celebrin cinc Aules Internacionals d'Innovació turística organitzades per Esadecreapolis, ara amb CaixaBank com a col·laborador, a Sevilla, Benidorm, Santiago de Compostel·la, Sant Sebastià i Salou (Tarragona).