25
d'Agost
de
2015
La batalla entre Samsung i Apple en el camp de la telefonia mòbil ja fa anys que dura. La situació és complicada ja que, per una banda, les dues companyes han mantingut una relació acarnissada als tribunals amb diverses demandes; i per l'altra banda Samsung segueix sent un dels principals proveïdors de xips per als dispositius d'Apple.
A aquest delicat equilibri entre companyies s'hi afegeix la nova oferta de Samsung per captar usuaris d'iPhone: per només 1 dòlar els usuaris dels terminals Apple poden disposar d'un Galaxy S6 Edgeo un Note 5 per provar durant un mes.
Els telèfons de lloguer, a més, vénen equipats amb una targeta de veu i dades vàlida durant 30 dies. A partir d'aquí, si l'usuari no n'està satisfet, simplement pot tornar el terminal al fabricant.
En canvi, si l'usuari decideix quedar-se el dispositiu, poden dirigir-se a qualsevol de les botigues –físiques o en línia on, segons informa enigmàticament la marca, "rebran més mostres d'amor".
Un fet curiós és que els interessats a fer ús d'aquesta promoció han d'apuntar-se a través del seu iPhone accedint alsegüent enllaç.
Segurament l'agressivitat d'aquesta campanya respon a les darreres xifres d'ús d'smartphones publicades per la consultora Gartner. Aquestes indiquen que, de manera global, la venda de terminals iPhone ha pujat un 36% en el darrer any mentre que les de Samsung han caigut un 5,3%.
En els primers dies de la campanya, pel que sembla, la iniciativa ha estat tot un èxit. De moment, Samsung ha anunciat al seu web que, a causa de la gran demanda de dispositius de prova, s'han quedat sense stock. Ara bé, animen els usuaris a seguir actualitzant la web a l'espera de més existències.
Una errada incomprensible de l'empresa sud-coreana que sabent la repercussió que pot generar una campanya d'aquesta magnitud, hauria d'haver mesurat millor les existències per no crear frustracions entre futurs usuaris.
A aquest delicat equilibri entre companyies s'hi afegeix la nova oferta de Samsung per captar usuaris d'iPhone: per només 1 dòlar els usuaris dels terminals Apple poden disposar d'un Galaxy S6 Edgeo un Note 5 per provar durant un mes.
Els telèfons de lloguer, a més, vénen equipats amb una targeta de veu i dades vàlida durant 30 dies. A partir d'aquí, si l'usuari no n'està satisfet, simplement pot tornar el terminal al fabricant.
En canvi, si l'usuari decideix quedar-se el dispositiu, poden dirigir-se a qualsevol de les botigues –físiques o en línia on, segons informa enigmàticament la marca, "rebran més mostres d'amor".
Un fet curiós és que els interessats a fer ús d'aquesta promoció han d'apuntar-se a través del seu iPhone accedint alsegüent enllaç.
Segurament l'agressivitat d'aquesta campanya respon a les darreres xifres d'ús d'smartphones publicades per la consultora Gartner. Aquestes indiquen que, de manera global, la venda de terminals iPhone ha pujat un 36% en el darrer any mentre que les de Samsung han caigut un 5,3%.
En els primers dies de la campanya, pel que sembla, la iniciativa ha estat tot un èxit. De moment, Samsung ha anunciat al seu web que, a causa de la gran demanda de dispositius de prova, s'han quedat sense stock. Ara bé, animen els usuaris a seguir actualitzant la web a l'espera de més existències.
Una errada incomprensible de l'empresa sud-coreana que sabent la repercussió que pot generar una campanya d'aquesta magnitud, hauria d'haver mesurat millor les existències per no crear frustracions entre futurs usuaris.