08
de Febrer
de
2016
Una start-up catalana ha llançat Heygo, una aplicació mòbil per oferir o buscar serveis entre particulars geolocalizats perquè els ciutadans puguin guanyar uns diners extres oferint les seves habilitats o trobar a algú a prop que els pugui ajudar.
L'aplicació classifica l'oferta sobre la base de la proximitat, per la qual cosa els usuaris sempre troben la persona que els pot ajudar a prop. Probablement fins i tot es coneguin entre ells o s'hagin creuat diverses vegades pel carrer. Aquesta proximitat, juntament amb les opinions dels serveis que han fet altres usuaris aporten el toc de confiança que es necessita en una plataforma d'economia col·laborativa.
La immediatesa a l'hora de contactar amb l'anunciant és un altre dels pilars d'aquesta aplicació. L'usuari simplement busca el servei que necessita, llegeix la seva descripció i valoracions i, si està interessat, xateja amb l'anunciant o bé li crida directament.
Heygo no és una altra plataforma de cerca d'ocupació, ni tan sols pretén substituir-les, sinó que va un pas més enllà: vol donar-se a conèixer com una app d'economia on demand per i per a ciutadans. Entre ells es creen oportunitats de treball i solucions a situacions i necessitats concretes del dia a dia com és aprendre un nou idioma, que algú se serveixi a passejar el teu gos o que una persona propera i de confiança cuidi dels teus fills.
Els socis i fundadors de Heygo són tres enginyers que van unir esforços i temps per treure endavant un projecte amb l'objectiu que la gent pugui guanyar diners amb les seves habilitats i passions perquè, com asseguren, "tothom és bo en alguna cosa i amb això pot ajudar a algú que està a prop".
Inversió i procés d'acceleració
Al novembre, Heygo va tancar reeixidament en tres die, la seva primera ronda d'inversió, en la qual va captar 66.000 € de fons privats i 140.000 € públics. Entre els principals inversors destaquen grup Godó, grup Zeta, i els empresaris, Carlos Blanco, pioner en negocis d'internet, i Ronan Bardet, expert al mercat e-commerce. Ara la companyia es troba en procés d'aconseguir més inversió per iniciar la seva aventura cap als Estats Units.
Entre el grup d'experts que mentoritzen a Heygo, inclosa dins l'acceleradora Conector, destaquen Albert Ribera, que va ser executiu en eMagister, Trovit i Mundoanuncio; David Tomás, director general de Cyberclick, una de les companyies de publicitat digital més importants d'Espanya; Marc Costa, ex-CEO d'Acciona Serveis, on va tenir 17.000 treballadors al seu càrrec; Jaime Ferré, fundador d'Akamon; Aniol Brosa, director executiu en Plusrite EU; i Eudald Domènech, qui va establir la primera connexió d'Internet comercial entre els Estats Units i Espanya.
L'aplicació classifica l'oferta sobre la base de la proximitat, per la qual cosa els usuaris sempre troben la persona que els pot ajudar a prop. Probablement fins i tot es coneguin entre ells o s'hagin creuat diverses vegades pel carrer. Aquesta proximitat, juntament amb les opinions dels serveis que han fet altres usuaris aporten el toc de confiança que es necessita en una plataforma d'economia col·laborativa.
La immediatesa a l'hora de contactar amb l'anunciant és un altre dels pilars d'aquesta aplicació. L'usuari simplement busca el servei que necessita, llegeix la seva descripció i valoracions i, si està interessat, xateja amb l'anunciant o bé li crida directament.
Heygo no és una altra plataforma de cerca d'ocupació, ni tan sols pretén substituir-les, sinó que va un pas més enllà: vol donar-se a conèixer com una app d'economia on demand per i per a ciutadans. Entre ells es creen oportunitats de treball i solucions a situacions i necessitats concretes del dia a dia com és aprendre un nou idioma, que algú se serveixi a passejar el teu gos o que una persona propera i de confiança cuidi dels teus fills.
Els socis i fundadors de Heygo són tres enginyers que van unir esforços i temps per treure endavant un projecte amb l'objectiu que la gent pugui guanyar diners amb les seves habilitats i passions perquè, com asseguren, "tothom és bo en alguna cosa i amb això pot ajudar a algú que està a prop".
Nicolás Espinosa, Claudio Umaña i Arià Prat són els tres socis fundadors. Cedida |
Inversió i procés d'acceleració
Al novembre, Heygo va tancar reeixidament en tres die, la seva primera ronda d'inversió, en la qual va captar 66.000 € de fons privats i 140.000 € públics. Entre els principals inversors destaquen grup Godó, grup Zeta, i els empresaris, Carlos Blanco, pioner en negocis d'internet, i Ronan Bardet, expert al mercat e-commerce. Ara la companyia es troba en procés d'aconseguir més inversió per iniciar la seva aventura cap als Estats Units.
Entre el grup d'experts que mentoritzen a Heygo, inclosa dins l'acceleradora Conector, destaquen Albert Ribera, que va ser executiu en eMagister, Trovit i Mundoanuncio; David Tomás, director general de Cyberclick, una de les companyies de publicitat digital més importants d'Espanya; Marc Costa, ex-CEO d'Acciona Serveis, on va tenir 17.000 treballadors al seu càrrec; Jaime Ferré, fundador d'Akamon; Aniol Brosa, director executiu en Plusrite EU; i Eudald Domènech, qui va establir la primera connexió d'Internet comercial entre els Estats Units i Espanya.