Jornada de no-reflexió a les xarxes

VIAempresa recull alguns dels continguts més virals dels diversos candidats a l'alcaldia de Barcelona durant la campanya electoral del 24 de maig

Ada Colau, amb el vídeo 'El run run' és un dels vídeos que s'han fet més virals
Ada Colau, amb el vídeo 'El run run' és un dels vídeos que s'han fet més virals
Aida Corón
23 de Maig de 2015
Dia de reflexió i de no parlar de política. Bé, o intentar no parlar-ne, perquè les xarxes socials bullen i seguiran bullint amb fotografies, vídeos i comentaris que passaran a la història per humanitzar una mica els candidats que es presenten en les eleccions municipals d'aquest 24 de maig.


I posar un toc d'humor, tot sigui dit. Com que en períodes com aquest els ciutadans poden acabar farts i amb sobredosi informativa, VIAempresa fa un repàs a alguns dels continguts més virals a la xarxa.


Ni noms, ni mapes
Era Mònica Oltra? O potser Ariadna Terribas? El candidat a l'alcaldia de Barcelona per ERC, Alfred Bosch, hauria d'haver-se assegurat del nom de l'entrevistadora.
 


I si comencem parlant de Bosch, és inevitable treure els seus petits problemes amb els mapes.
 

 


Això sí que és màrqueting
Per què no ha utilitzat Maria José Lecha de les CUP aquest lema? Ella sí que podria dir que és "la lecha".
 


El candidat del PSC, Jaume Collboni, té clar a qui ha de dirigir-se.


Aficions descobertes
Però entre tanta tensió, tant míting i tants intents per atreure electors, també hi ha temps per una mica de petanca, no? Si més no, això creuen Xavier Trias, de CiU, i Alberto Fernández, del PP.
 

 


No podem evitar seguir parlant de Fernández Díaz. Qui hauria imaginat que té devoció per les Harley Davidson?
 


Per sort, no és una moto qui quasi atropella el candidat del PP, segurament hauria deixat de tenir tant estima per elles.
 


No perdre el 'run run'
Per tancar la ronda de vídeos, no hi ha res millor que tornar a cantar el 'Run run' d'Ada Colau i Barcelona En Comú.
 


Finalment, una recomanació: les entrevistes als candidats de l'equip @encampanya. Per fer més fàcil la lectura, el periodista @EnricBotella ha recollit totes les converses en el seu compte d'Storify.