11
de Juny
de
2013
Act.
11
de Juny
de
2013
La conferencia anual de desenvolupadors d'Apple, el WWDC, és sempre una cita que genera gran expectació. Ulls i orelles ben obertes per descobrir les novetats del gegant de la informàtica i la tecnologia mòbil, que ha aprofitat l'edició de 2013 per presentar un reguitzell de novetats que demostren altra vegada la capacitat d'innovar any rere any de la companyia de la poma. Un ordinador que és cilíndric, un sistema operatiu que de tan complet és d'allò més senzill i una ràdio que s'adapta als gustos personals, són els pilars que s'han donat a conèixer a la conferència celebrada a San Francisco.
Apple, a través del seu conseller delegat Tim Cook, ha presentat un menú ple de novetats al WWDC 2013. De primer plat, Cook ha donat a conèixer el nou sistema operatiu per a dispositius mòbils i ordinadors, segons recull el comunicat oficial. El nou iOS 7 aposta per la simplicitat, amb un disseny més pla i noves icones, tipografies, capes més visuals i automatitzades que innoven sota la filosofia d'Apple: complex i complet disseny presentat amb suma simplicitat pel consumidor. Acompanyant l'iOS 7 també arrriba el nou sistema operatiu per a ordinadors Mac, l'OS X Mavericks. El servei multipantalla, la reducció del consum de la bateria, un sistema d'encriptació de contrasenyes i les aplicacions iBooks i Mapas en són alguns dels seus nous pilars. L'iOS 7 i l'OS X Mavericks estaran disponibles a partir d'aquesta propera tardor.
La revolució a l'ordinador
De segon, la companyia de la poma també ha presentat millores en el seu hardware. Apple ha informat que aquest mateix any veuran la llum dos evolucions dels seus ordinadors. De sobretaula, el Mac Pro, i portàtil, el MacBook Air. El Mac Pro ha trencat tots els esquemes estètics, l'ordinador es presenta com un cilindre negre en un disseny mai vist fins el moment. El Mac Book Air, per la seva banda, és un portàtil amb un processador de quarta generació que ofereix major autonomia que els seus antecessors.
Apple a les ones
Les postres de la presentació són el nou servei musical i radiofònic que l'empresa tecnològica ha anunciat que llençarà al mercat durant la propera tardor. Apple aposta per la radio en línia amb un ventall d'emissores preestablertes que s'acaben emmotllant als gustos personals dels consumidors. iTunes Radio serà d'accés gratuït i s'erigeix com l'arma amb la qual Apple vol competir de forma directa amb Pandora.
Apple, a través del seu conseller delegat Tim Cook, ha presentat un menú ple de novetats al WWDC 2013. De primer plat, Cook ha donat a conèixer el nou sistema operatiu per a dispositius mòbils i ordinadors, segons recull el comunicat oficial. El nou iOS 7 aposta per la simplicitat, amb un disseny més pla i noves icones, tipografies, capes més visuals i automatitzades que innoven sota la filosofia d'Apple: complex i complet disseny presentat amb suma simplicitat pel consumidor. Acompanyant l'iOS 7 també arrriba el nou sistema operatiu per a ordinadors Mac, l'OS X Mavericks. El servei multipantalla, la reducció del consum de la bateria, un sistema d'encriptació de contrasenyes i les aplicacions iBooks i Mapas en són alguns dels seus nous pilars. L'iOS 7 i l'OS X Mavericks estaran disponibles a partir d'aquesta propera tardor.
La revolució a l'ordinador
De segon, la companyia de la poma també ha presentat millores en el seu hardware. Apple ha informat que aquest mateix any veuran la llum dos evolucions dels seus ordinadors. De sobretaula, el Mac Pro, i portàtil, el MacBook Air. El Mac Pro ha trencat tots els esquemes estètics, l'ordinador es presenta com un cilindre negre en un disseny mai vist fins el moment. El Mac Book Air, per la seva banda, és un portàtil amb un processador de quarta generació que ofereix major autonomia que els seus antecessors.
Apple a les ones
Les postres de la presentació són el nou servei musical i radiofònic que l'empresa tecnològica ha anunciat que llençarà al mercat durant la propera tardor. Apple aposta per la radio en línia amb un ventall d'emissores preestablertes que s'acaben emmotllant als gustos personals dels consumidors. iTunes Radio serà d'accés gratuït i s'erigeix com l'arma amb la qual Apple vol competir de forma directa amb Pandora.