Cal estar a LinkedIn? Què ha de dir el perfil? I com ha de ser la fotografia? Les preguntes són les mateixes, en la majoria dels casos, i en gran part d'ells s'obté la mateixa resposta: sí, cal ser-hi, i la informació ha de ser breu i concisa.
Ara bé, és el mateix el que ha de mostrar un professional o una empresa? La resposta la dóna el director de Sartia Retail Meeting Point i expert en la xarxa social, Àlex López. En aquest vídeo que destaquem, fet per l'escola de negocis EADA, López detalla quins són els avantatges de ser present a la plataforma i què han de fer les companyies i treballadors per treure'n el màxim rendiment.
Subscriu-te de franc a VIA Empresa i rebràs al teu correu les nostres millors històries, reportatges i entrevistes, a més d’altres avantatges exclusius per a subscriptors.
Abans d'enviar-nos les teves dades llegeix la següent informació INFORMACIÓ BÀSICA SOBRE PROTECCIÓ DE DADES Responsable del tractament: TOTMEDIA COMUNICACIÓ, S.L. Finalitat del tractament: Atendre les sol·licituds d'informació que els usuaris d'aquest formulari ens enviïn. Legitimació: Consentiment de l'interessat en enviar-nos el formulari amb les seves dades. Destinataris: El personal, la direcció de l'empesa i els prestadors de serveis necessaris per complir amb les nostres obligacions. No cedirem les seves dades a tercers. Drets que l'assisteixen: Té dret a accedir, rectificar i/o suprimir les seves dades, així com altres drets, com s'explica detalladament a la política de privacitat, dirigint-se a privacitat@totmedia.cat. Informació addicional: Per a més informació consultin la política de privacitat.