15
d'Abril
de
2014
Act.
15
d'Abril
de
2014
L'app catalana Tiendeo, que ofereix ofertes i catàlegs setmanals de 300.000 empreses i 2.000 marques, és l'app més consultada de Llatinoamèrica, amb més de 2.000.000 de descàrregues a l'Apple Store i Google Play. Els fundadors de l'empresa, situada a Barcelona, són Eva Martín, María Martín i Jonathan Lemberger.
El web tiendeo.com i la seva app van arrencar a Espanya el 2011 agrupant els fullets d'ofertes de les botigues en una plataforma en xarxa. Després del seu èxit a l'Estat espanyol, el 2012 va iniciar la seva expansió internacional amb una versió per a Llatinoamèrica que ha arribat a l'Argentina, Colòmbia, Mèxic i el Brasil.
Segons Eva Martín, primera executiva de Tiendeo Internacional, Tiendeo s'ha convertit durant el 2014 en l'app de compres més consultada a Llatinoamèrica.
Durant l'últim mes, l'app ha assolit durant més de 10 dies seguits els primers llocs de Google Play (en la seva categoria a Mèxic, l'Argentina, Colòmbia i el Brasil) i aquest últim cap de setmana ha estat l'app més descarregada de l'Apple Store de Mèxic, l'Argentina i Colòmbia.
"Estem molt contents amb els resultats obtinguts a Llatinoamèrica, especialment a Mèxic, i sobretot amb les bones valoracions de la nostra app, amb una mitjana de 4,5 punts sobre 5", ha comentat Martín. "Tiendeo resulta molt útil perquè mirar fullets digitals i buscar ofertes a través del mòbil ens ajuda a estalviar d'una forma molt còmoda, entretinguda i ecològica", ha ressaltat l'empresària.
Accès als catàlegs digitalitzats
L'app Tiendeo permet als usuaris accedir als catàlegs i ofertes digitalitzats de les botigues del seu al voltant com per exemple els d'El Corte Inglés, Media Markt o Lidl, entre d'altres. Segons Tiendeo Internacional, més de 2.000.000 de consumidors ja s'han descarregat l'app, una empresa que és present en 12 països i compta amb 17 milions de catàlegs llegits al mes, 8 milions des de Llatinoamèrica.
A més, l'app ha obtingut el Premi AppCierta a l'Esperit Emprenedor 2013, el Premi TAB Innovation 2013 a la millor app per a tablets i millor App de Consum i Premi Emprenedor 2020 Noves Tecnologies 2013.
El web tiendeo.com i la seva app van arrencar a Espanya el 2011 agrupant els fullets d'ofertes de les botigues en una plataforma en xarxa. Després del seu èxit a l'Estat espanyol, el 2012 va iniciar la seva expansió internacional amb una versió per a Llatinoamèrica que ha arribat a l'Argentina, Colòmbia, Mèxic i el Brasil.
Segons Eva Martín, primera executiva de Tiendeo Internacional, Tiendeo s'ha convertit durant el 2014 en l'app de compres més consultada a Llatinoamèrica.
Durant l'últim mes, l'app ha assolit durant més de 10 dies seguits els primers llocs de Google Play (en la seva categoria a Mèxic, l'Argentina, Colòmbia i el Brasil) i aquest últim cap de setmana ha estat l'app més descarregada de l'Apple Store de Mèxic, l'Argentina i Colòmbia.
"Estem molt contents amb els resultats obtinguts a Llatinoamèrica, especialment a Mèxic, i sobretot amb les bones valoracions de la nostra app, amb una mitjana de 4,5 punts sobre 5", ha comentat Martín. "Tiendeo resulta molt útil perquè mirar fullets digitals i buscar ofertes a través del mòbil ens ajuda a estalviar d'una forma molt còmoda, entretinguda i ecològica", ha ressaltat l'empresària.
Accès als catàlegs digitalitzats
L'app Tiendeo permet als usuaris accedir als catàlegs i ofertes digitalitzats de les botigues del seu al voltant com per exemple els d'El Corte Inglés, Media Markt o Lidl, entre d'altres. Segons Tiendeo Internacional, més de 2.000.000 de consumidors ja s'han descarregat l'app, una empresa que és present en 12 països i compta amb 17 milions de catàlegs llegits al mes, 8 milions des de Llatinoamèrica.
A més, l'app ha obtingut el Premi AppCierta a l'Esperit Emprenedor 2013, el Premi TAB Innovation 2013 a la millor app per a tablets i millor App de Consum i Premi Emprenedor 2020 Noves Tecnologies 2013.