21
de Setembre
de
2015
Un pa de llavors de Turris, encara calent, a primera hora del matí i sense sortir de casa. Un ram de roses de la Floristeria Navarro per a felicitar un aniversari, sense haver de creuar Barcelona per aconseguir-lo. Un Castell del Remei comprat a Vinalium com a obsequi per un sopar d'última hora, sense baixar al carrer i enviat directament a casa de l'amfitrió. Aquests només són algunes de les comandes que Unplis rep diàriament a través de l'aplicació mòbil. El seu valor diferencial és connectar els desitjos i necessitats immediates dels consumidors amb l'oferta de qualsevol comerç de la ciutat en menys de 60 minuts. Tot això pel mateix preu que el client pagaria a la botiga, més unes despeses de gestió i lliurament que oscil·len entre 3 i 7 euros. Per tal d'afavorir que els clients vegin la utilitat de l'aplicació, Unplis regala el primer servei a tots els seus clients.
Unplis va néixer a Barcelona fa poc més d'un mes. En aquest temps, ha estat capaç d'integrar més de 30 comerços locals i franquícies en la seva aplicació, des de la qual qualsevol persona amb un telèfon iPhone o Android en mà pot accedir, comprar i rebre qualsevol producte de venda en aquests comerços en el punt exacte que desitgi de la ciutat comtal, en temps rècord. "La nostra missió és dotar al consumidor d'una total comoditat, flexibilitat i immediatesa en les seves compres, mitjançant la integració dels comerços físics en la nostra app i una solució ràpida i eficaç a nivell logístic", explica Josep Casas, cofundador d'Unplis. "Posem a la disposició del client un aparador virtual des d'on comprar desenes de milers de productes i rebre'ls en un temps inferior al que habitualment necessitaria una persona si ella mateixa hagués de realitzar la mateixa gestió".
La recollida dels productes a la botiga i el seu posterior lliurament al client la realitzen els 'plisers', persones autònomes que compleixen amb l'ordenança municipal per exercir la professió de transportista o missatger. Un 'pliser' rep en el seu telèfon mòbil una notificació quan Unplis rep una petició de compra de part un client. Quan la comanda ha estat lliurada, el client valorarà el servei del 'pliser'. "Ens preocupa no tan sols que els nostres usuaris rebin el que volen en perfectes condicions, sinó que qui els fa arribar la comanda sigui un professional excepcional. Per complir amb aquesta exigència necessitem la valoració dels 'plisers' per part dels nostres clients", explica Casas.
Per als comerços, Unplis significa obrir les seves portes a milers de persones que, sense necessitat d'acudir físicament als mateixos, poden comprar-los. "L'app aconsegueix que qualsevol retailer de roba, menjar, decoració, etc. de sobte pugui vendre online, sense haver de gastar ni un sol euro en el desenvolupament d'una plataforma pròpia d'e-commerce, ni tenir cap mal de cap per solucionar la complexitat logística que suposa tenir un comerç electrònic", explica Esteve Humet, cofundador i CTO d'Unplis.
Els plans de futur d'Unplis passen per la consolidació del servei a Barcelona i en l'obertura del servei a Madrid en el mes d'octubre i en altres capitals com Sevilla, València o Bilbao.
Unplis va néixer a Barcelona fa poc més d'un mes. En aquest temps, ha estat capaç d'integrar més de 30 comerços locals i franquícies en la seva aplicació, des de la qual qualsevol persona amb un telèfon iPhone o Android en mà pot accedir, comprar i rebre qualsevol producte de venda en aquests comerços en el punt exacte que desitgi de la ciutat comtal, en temps rècord. "La nostra missió és dotar al consumidor d'una total comoditat, flexibilitat i immediatesa en les seves compres, mitjançant la integració dels comerços físics en la nostra app i una solució ràpida i eficaç a nivell logístic", explica Josep Casas, cofundador d'Unplis. "Posem a la disposició del client un aparador virtual des d'on comprar desenes de milers de productes i rebre'ls en un temps inferior al que habitualment necessitaria una persona si ella mateixa hagués de realitzar la mateixa gestió".
La recollida dels productes a la botiga i el seu posterior lliurament al client la realitzen els 'plisers', persones autònomes que compleixen amb l'ordenança municipal per exercir la professió de transportista o missatger. Un 'pliser' rep en el seu telèfon mòbil una notificació quan Unplis rep una petició de compra de part un client. Quan la comanda ha estat lliurada, el client valorarà el servei del 'pliser'. "Ens preocupa no tan sols que els nostres usuaris rebin el que volen en perfectes condicions, sinó que qui els fa arribar la comanda sigui un professional excepcional. Per complir amb aquesta exigència necessitem la valoració dels 'plisers' per part dels nostres clients", explica Casas.
Per als comerços, Unplis significa obrir les seves portes a milers de persones que, sense necessitat d'acudir físicament als mateixos, poden comprar-los. "L'app aconsegueix que qualsevol retailer de roba, menjar, decoració, etc. de sobte pugui vendre online, sense haver de gastar ni un sol euro en el desenvolupament d'una plataforma pròpia d'e-commerce, ni tenir cap mal de cap per solucionar la complexitat logística que suposa tenir un comerç electrònic", explica Esteve Humet, cofundador i CTO d'Unplis.
Els plans de futur d'Unplis passen per la consolidació del servei a Barcelona i en l'obertura del servei a Madrid en el mes d'octubre i en altres capitals com Sevilla, València o Bilbao.