Vudoir: quin vestit em poso?

Arriba una nova xarxa social que permet donar i rebre consell sobre què et queda millor en un sol clic

Vudoir permet contraposar dos 'outfits' diferents
Vudoir permet contraposar dos 'outfits' diferents
Redacción
15 de Febrer de 2016

"Què em poso?" és la pregunta que va inspirar a Alina Franco (@alinafras), advocada de M&A a Barcelona a emprendre. Arran d'això, va néixer Vudoir com a resposta a una necessitat quotidiana de qualsevol home i dona del món: decidir què es posa cada dia. Vudoir incorpora una app visual i una xarxa social fotogràfica que desplaça l'enfocament des de la peça a la persona que ho porta i que permet obtenir consells en temps real, quan els necessites.

L'ús és molt senzill: l'usuari carrega dues fotografies amb dues outfits diferents perquè altres usuaris li aconsellin, el temps en el qual necessita un resultat, les publica en l'app i espera la resposta de la comunitat. Requereix un vot entre dues propostes i, a més, permet compartir el post de l'app en altres xarxes socials. Per descomptat, cada usuari pot, al seu torn, votar els outfits que apareixen en el seu timeline i donar valor a la comunitat.

Mentors reconeguts
Entre els seus inversors, es troba Carlos Blanco (Akamon, ITNET), Eduardo Navarro (Sherpa Capital) i mentors com Marc Vidal (Idodi VC, Radikalvip, Connector), Micky Ribera (Be2015, Globally), Vanessa Estorach (WiM, mobile strategist consultant) i Manel Jadraque (exCEO de Desigual).

Des de la firma destaquen que les seves claus són la senzillesa del concepte, el pes de la tecnologia i sobretot, l'equip. "Vaig trigar set mesos a trobar a la persona adequada per a aquest viatge fins que vaig donar amb Paolo Rizzardini", explica Alina. "Paolo tenia l'equilibri perfecte entre experiència, intel·ligència, capacitat de somiar en gran i capacitat d'apassionar-se. Gens del que està ocorrent avui dia en Vudoir seria possible sense ell", afirma.



Vudoir va ser seleccionada el passat mes d'octubre per Conector Accelerator. "L'acord aconseguit amb firmes grans i petites de la indústria de la moda així com amb gurus del sector, organitzadors d'esdeveniments i el suport d'influencers i celebrities ha estat clau per guanyar-nos la confiança dels nostres inversors".

Vudoir està actualment disponible en 149 països i acaben d'iniciar la segona ronda d'inversió. En aquesta primera versió la tecnologia compatible és iOS i aviat llançaran la versió per Android amb sortejos entre la gent jove de Barcelona que inclouran matrícules d'Universitat entre estudiants de primer any.