Wallapop, l'app mòbil de compravenda geolocalitzada, ha anunciat aquest dimecres el llançament del seu nou web que ara és completament funcional, ja que incorpora opcions demandades pels usuaris i que fins ara només estaven disponibles a l'aplicació mòbil. Pujar un producte, xatejar amb altres usuaris o revisar el catàleg són algunes de les funcions que els usuaris només podien fer servir en la versió per a mòbils de Wallapop i que ara arriben a la versió d'escriptori després de les peticions rebudes per la companyia.
Com explica el CEO de la companyia, Agus Gómez, en un comunicat, la plataforma "evoluciona sempre escoltant els seus usuaris". Els nous canvis busquen fer que els usuaris que prefereixen l'ordinador al mòbil "se sentin més còmodes". En aquest sentit, el nou web se seguirà millorant. Segons la mateixa companyia, "molt aviat" s'implementaran noves funcions com 'Destacats' i la possibilitat de fer enviaments.
La constant evolució de la plataforma de compravenda geolocalitzada l'ha portat a sumar més de 35 milions de descàrregues i comptabilitzar més de 80.000 transaccions diàries. Uns números que des de la companyia esperen que s'incrementin amb la integració d'aquest nou web que "perfeccionarà l'experiència que fins ara oferia Wallapop".