EMPRENEDORIA
Jeff fa el salt i obre el seu primer centre de 'fitness'
La startup que va néixer com una bugaderia a domicili aposta per un nou vertical de serveis de salut i esport
La companyia tecnològica Jeff obri a València el seu primer estudi de fitness, Fit Jeff. La startup que va començar com una bugaderia a domicili, està ara enfocada a oferir serveis per al dia a dia de les persones en un total de 40 països amb més de 2.000 punts Jeff. Ara fa el salt i inaugura el seu primer el seu primer establiment al costat de la zona universitària de la capital valenciana. En paraules de Diego Moya, director de Fit Jeff, “obrir el nostre primer centre Fit Jeff a València és una fita molt important per a la companyia, ja que Espanya és un dels països a escala mundial en què més fitness es practica. Ens fa especial il·lusió continuar consolidant la marca Jeff al nostre país, i que aquesta primera obertura es faça a la nostra casa, València”.
La cadena de centres de fitness té altres 70 partners franquiciats esperant a obrir en països com Mèxic, Xile, l'Equador, el Brasil, el Perú, Filipines o Indonèsia, seguint així el patró de la matriu, Jeff, que és present en 4 continents. La nova proposta ofereix classes ajustades a les necessitats dels usuaris amb ioga, pilates, HIIT i entrenament funcional.
Diego Moya: "Ens fa especial il·lusió continuar consolidant la marca Jeff al nostre país, i que aquesta primera obertura es faça a la nostra casa, València”
La tecnologia, apunten, és "la pedra angular de Jeff", i de totes les seues línies de negoci. "L'augment del consum online després de la pandèmia ha accelerat la tendència de la digitalització de les indústries més tradicionals, com puguen ser els gimnasos o estudis de fitness. Això dóna una importància més elevada a la omnicanalitat, en la qual la part online és fonamental, però també l'offline".
Des de l'empres consideren que la pandèmia del Covid-19 ha fet que el negoci local siga més demandat pels clients, que mostren la seua "preocupació" per les mesures de seguretat en grans superfícies amb excés d'aforament.
Així, el model de Jeff busca combinar la plataforma tecnològica i els punts físics amb aforament reduït. A través de l'app, els membres de la comunitat Fit Jeff poden indicar quins gustos tenen, lesions o altres indicacions que permeten als entrenadors conéixer-los millor i adaptar les classes. A més, l'aforament es gestiona prèviament de manera digital, evitant aglomeracions: es podrà reservar la classe prèviament a través de l'app i entrar directament sense haver de romandre en sales d'espera amb poc espai. Així mateix, durant les classes s'estan guardant dos metres de distància entre cadascun, per a deixar espai entre els participants.