17
de Juliol
de
2014
Què puc fer per retenir més temps l'usuari a la meva pàgina web? Com es pot fidelitzar al lector de forma entretinguda? Quizlyse neix amb la intenció de donar resposta a aquestes qüestions. La start-up catalana fundada per Diego Torres (@_DiegoTorres) es basa en crear quizzes, testos informatius i entretinguts. "Permetem que les plataformes es relacionin més directament amb l'usuari d'una forma divertida", explica Torres a VIAempresa.
El joc de la fidelització
"Volem aconseguir que, amb els nostres tests, l'usuari vulgui tornar a la web i passar-hi temps jugant", comenta el fundador. Quizlyse es proposta tenir una relació social amb l'usuari a través de l'infotainment, entreteniment i informació amb els continguts.
Tot i que no es posen limitacions, la plataforma té clar que és molt més aprofitable i efectiva en els mitjans de comunicació, ja que generen constantment un contingut propi. Per això han tancat un acord amb el diari esportiu Marca per elaborar un test sobre l'actualitat futbolística. "Aquest camp en específic és ideal, ens permet generar molt engagement amb l'usuari", explica Torres, "però volem negociar amb tot tipus de mitjans i sectors per treure profit al nostre servei".
Una empresa jove
Quizlyse surt al mercat durant el març de 2013, impulsada per cinc membres i tres socis, quan van llençar una prova pilot per comprovar l'efectivitat de la seva plataforma. Per poder fer aquest pas van necessitar un fons públic de 150.000 euros.
L'acord amb Marca, que va entrar en acció el 12 de juny i que van desenvolupar amb un període d'entre tres i quatre mesos, els ha donat una petita empenta per anar veient els resultats dels seus tests i perfeccionar-los de cara futurs nous projectes.
Perspectives de futur
Quizlyse es proposa seguir millorant i creixent. Per això tenen present estudiar la creació de nous tests per Marca per les diferents lligues de futbol del món i, fins i tot, d'altres esports amb seguiment com l'NBA.
"Estem buscant fons per créixer més ràpidament però de moment tenim pressupost suficient", explica Torres. Per seguir aquest camí iniciaran una ronda de finançament a finals d'any que els permeti obrir-se a nous horitzons.
"Som una plataforma mundial, transversal, i podem adaptar-nos a tot tipus d'entorns", comenta el fundador mentre assegura l'interès per internacionalitzar-se. El primer pas, però, és validar el negoci i potenciar-lo a Espanya i, a partir d'aquí, estudiar actuar a Europa i més enllà de l'Atlàntic. "Cal reconèixer-ho, els Estats Units és el mercatnatural per un projecte com el nostre".
Des de Quizlyse també agraeixen el paper de Barcelona Activa i Incubio, la incubadora que els ha ajudat a tirar endavant, adquirir visibilitat, participar en cursos i entrar en contacte amb ments innovadores i possibles inversors. "Volia emprendre el meu propi projecte i sé que sense l'ajuda de Barcelona Activa i Incubio això hauria estat impossible", conclou Torres.
El joc de la fidelització
"Volem aconseguir que, amb els nostres tests, l'usuari vulgui tornar a la web i passar-hi temps jugant", comenta el fundador. Quizlyse es proposta tenir una relació social amb l'usuari a través de l'infotainment, entreteniment i informació amb els continguts.
Tot i que no es posen limitacions, la plataforma té clar que és molt més aprofitable i efectiva en els mitjans de comunicació, ja que generen constantment un contingut propi. Per això han tancat un acord amb el diari esportiu Marca per elaborar un test sobre l'actualitat futbolística. "Aquest camp en específic és ideal, ens permet generar molt engagement amb l'usuari", explica Torres, "però volem negociar amb tot tipus de mitjans i sectors per treure profit al nostre servei".
Una empresa jove
Quizlyse surt al mercat durant el març de 2013, impulsada per cinc membres i tres socis, quan van llençar una prova pilot per comprovar l'efectivitat de la seva plataforma. Per poder fer aquest pas van necessitar un fons públic de 150.000 euros.
L'acord amb Marca, que va entrar en acció el 12 de juny i que van desenvolupar amb un període d'entre tres i quatre mesos, els ha donat una petita empenta per anar veient els resultats dels seus tests i perfeccionar-los de cara futurs nous projectes.
Perspectives de futur
Quizlyse es proposa seguir millorant i creixent. Per això tenen present estudiar la creació de nous tests per Marca per les diferents lligues de futbol del món i, fins i tot, d'altres esports amb seguiment com l'NBA.
"Estem buscant fons per créixer més ràpidament però de moment tenim pressupost suficient", explica Torres. Per seguir aquest camí iniciaran una ronda de finançament a finals d'any que els permeti obrir-se a nous horitzons.
"Som una plataforma mundial, transversal, i podem adaptar-nos a tot tipus d'entorns", comenta el fundador mentre assegura l'interès per internacionalitzar-se. El primer pas, però, és validar el negoci i potenciar-lo a Espanya i, a partir d'aquí, estudiar actuar a Europa i més enllà de l'Atlàntic. "Cal reconèixer-ho, els Estats Units és el mercatnatural per un projecte com el nostre".
Des de Quizlyse també agraeixen el paper de Barcelona Activa i Incubio, la incubadora que els ha ajudat a tirar endavant, adquirir visibilitat, participar en cursos i entrar en contacte amb ments innovadores i possibles inversors. "Volia emprendre el meu propi projecte i sé que sense l'ajuda de Barcelona Activa i Incubio això hauria estat impossible", conclou Torres.