16
de Febrer
de
2016
Act.
16
de Febrer
de
2016
La Companyia Cervesera del Montseny ha iniciat el 2016 amb un ambiciós pla de creixement que ja s'està deixant notar amb la important ampliació de les seves instal·lacions de Sant Miquel de Balenyà (Osona). La cervesera ha doblat la superfície de la fàbrica fins els 900m2. Aquesta ampliació permetrà a la companyia treballar d'una manera més eficient, augmentant la capacitat de producció i separant la zona de producció de l'àrea d'envasat. A més, la companyia osonenca té previst invertir 250.000 euros addicionals en l'adquisició de nous dipòsits fermentadors i instal·lant una moderna maquinària d'elaborar cervesa.
Tot plegat, ha de permetre a Cervesa del Montseny fer front a una creixent demanda de cervesa artesana, un sector que està en ple desenvolupament al nostre país. Les xifres de producció i vendes de la cervesera osonenca així ho demostren i es posicionen en un creixement anual superior al 20%.
L'augment del consum també queda demostrat amb la consolidació́ de festivals cervesers de referència a Europa com el BBF (Barcelona Beer Festival), que se celebra a principis de març a Les Drassanes de Barcelona i on Cervesa del Montseny hi és present cada any.
Més presència al sector hostaleria
En aquest inici d'any, Cervesa del Montseny ha constatat, a més de l'augment en el consum, que la majoria de vendes de cervesa artesana al nostre país es fan a les grans superfícies, petits cellers i llocs especialitzats, i té menys presència a l'anomenat Canal Horeca (hotels, bars i restaurants). Per això, la cervesera osonenca destinarà part dels seus esforços a créixer en aquest sector, ja que creu que hi ha un gran potencial de millora. Així, a més de seguir buscant distribuïdors especialitzats, presentaran com a novetat la instal·lació d'unes aixetes a bars i restaurants que permeten servir la cervesa artesana més fresca.
Tot plegat, ha de permetre a Cervesa del Montseny fer front a una creixent demanda de cervesa artesana, un sector que està en ple desenvolupament al nostre país. Les xifres de producció i vendes de la cervesera osonenca així ho demostren i es posicionen en un creixement anual superior al 20%.
L'augment del consum també queda demostrat amb la consolidació́ de festivals cervesers de referència a Europa com el BBF (Barcelona Beer Festival), que se celebra a principis de març a Les Drassanes de Barcelona i on Cervesa del Montseny hi és present cada any.
Més presència al sector hostaleria
En aquest inici d'any, Cervesa del Montseny ha constatat, a més de l'augment en el consum, que la majoria de vendes de cervesa artesana al nostre país es fan a les grans superfícies, petits cellers i llocs especialitzats, i té menys presència a l'anomenat Canal Horeca (hotels, bars i restaurants). Per això, la cervesera osonenca destinarà part dels seus esforços a créixer en aquest sector, ja que creu que hi ha un gran potencial de millora. Així, a més de seguir buscant distribuïdors especialitzats, presentaran com a novetat la instal·lació d'unes aixetes a bars i restaurants que permeten servir la cervesa artesana més fresca.