Cervesa del Montseny augmenta un 20% les vendes
Ha presentat una nova varietat de cervesa, la Mala Vida, que té l'objectiu de triplicar l'exportació de producte
Enguany s'han fet inversions per valor de 100.000 euros i s'han incorporat nous treballadors. Una de les principals novetats per aquest 2015 és la creació d'una nova varietat de cervesa, la Mala Vida, amb 11 graus d'alcohol. Es tracta d'un producte exclusiu destinat a mercats minoritaris però molt exigents. Es preveu que aquest producte tingui bona acollida als Estats Units. Amb aquesta, ja s'arriba a les 10 varietats de cerveses.
Un altre dels objectius que es marca l'empresa osonenca per aquest 2015 és l'augment de la producció pel mercat internacional, amb la intenció de triplicar les exportacions. Segons informa la companyia en un comunicat, se segueix apostant per exportar amb marca pròpia a països on hi ha un gran consum de cervesa artesana i també a seguir produint per marques de prestigi internacional.
Cervesa del Montseny també seguirà amb la difusió del món cerveser, que està tenint un creixement important a Catalunya en els darrers anys. Per això, es mantindran les visites guiades, que permeten conèixer de primera mà el procés d'elaboració del producte.