12
de Desembre
de
2016
Act.
12
de Desembre
de
2016
Coral Transports & Stocks ha inaugurat aquest dilluns un nou centre de logística integral a Sant Cugat Sesgarrigues amb previsió que la facturació de la companyia pugui créixer entre un 35 i un 40% els pròxims dos anys. Així ho ha assegurat aquest dilluns el director general, Joan Comas, que estima que les noves instal·lacions, de 33.000 metres quadrats, assoliran la màxima capacitat quan arribi el 2018.
Comas també ha senyalat que el centre de Sant Cugat Sesgarrigues permetrà que l'empresa pugui endinsar-se en la gestió de medicaments sense renunciar a les mercaderies que tracta actualment, mantenint l'especialització en aquelles de caire químic. "No existeixen gaires instal·lacions ni aquest nivell de coneixement a Catalunya i Espanya, i sabem que hi ha una necessitat molt important en el sector", ha destacat el màxim responsable de la firma.
Comas ha assegurat que el nou centre de logística integral i emmagatzematge de Sant Cugat Sesgarrigues "permet pensar en el futur amb optimisme". Així, ha subratllat que l'empresa podrà ampliar la gestió de tot tipus de mercaderies empaquetades -Coral Transports no treballa amb material a granel-, alhora que possibilitarà l'acollida de nous productes "delicats". És el cas dels medicaments, que ara podrà gestionar perquè disposa de més espai per aplicar nous mètodes de separació. Quan les instal·lacions de estiguin a ple rendiment, Comas estima que administraran més de 40.000 palets.
Més d'un centenar de treballadors
El nou centre s'afegeix als que la companyia ja té a la Granada, també a l'Alt Penedès, Madrid i les Canàries. En conjunt, Coral Transports & Stocks gestiona una facturació anual que s'aproxima als 20 milions d'euros, segons ha destacat el director general aquest dilluns. Aquesta xifra significa un creixement de gairebé el 35% respecte el 2014. "Això ens fa veure una consolidació de la companyia", ha afegit.
El creixement en la facturació ha anat acompanyat també d'un increment de la plantilla, que ha passat d'estar formada per 43 persones ara fa dos anys, a comptar actualment amb 102 treballadors contractats de forma directa, més una cinquantena d'empleats autònoms. Del centenar de treballadors de la firma, n'hi ha 12 que han estat contractats gràcies a la posada en marxa del centre de Sant Cugat, mentre la direcció de la companyia calcula incorporar nous empleats durant el primer trimestre del 2017.
Reclamació del Corredor mediterrani
Pel que fa a l'activitat internacional, actualment Coral Transports & Stocks compta amb clients a països com la Xina, l'Índia, Pakistan, Xile, els Estats Units i Egipte, dels quals en gestiona el transport aeri i marítim. En el cas del transport terrestre, la firma té clients arreu del territori europeu, si bé el director general ha admès que la ubicació a l'Alt Penedès, a tocar de l'AP-7, els suposa una "penalització" respecte altres regions.
Precisament, en relació a les infraestructures, Joan Comas ha reivindicat la necessitat de poder disposar del Corredor del Mediterrani, assegurant que és "una via molt necessària per competir amb altres països. No veiem, però, data per poder-la aconseguir", ha lamentat.
Comas també ha senyalat que el centre de Sant Cugat Sesgarrigues permetrà que l'empresa pugui endinsar-se en la gestió de medicaments sense renunciar a les mercaderies que tracta actualment, mantenint l'especialització en aquelles de caire químic. "No existeixen gaires instal·lacions ni aquest nivell de coneixement a Catalunya i Espanya, i sabem que hi ha una necessitat molt important en el sector", ha destacat el màxim responsable de la firma.
Comas ha assegurat que el nou centre de logística integral i emmagatzematge de Sant Cugat Sesgarrigues "permet pensar en el futur amb optimisme". Així, ha subratllat que l'empresa podrà ampliar la gestió de tot tipus de mercaderies empaquetades -Coral Transports no treballa amb material a granel-, alhora que possibilitarà l'acollida de nous productes "delicats". És el cas dels medicaments, que ara podrà gestionar perquè disposa de més espai per aplicar nous mètodes de separació. Quan les instal·lacions de estiguin a ple rendiment, Comas estima que administraran més de 40.000 palets.
Més d'un centenar de treballadors
El nou centre s'afegeix als que la companyia ja té a la Granada, també a l'Alt Penedès, Madrid i les Canàries. En conjunt, Coral Transports & Stocks gestiona una facturació anual que s'aproxima als 20 milions d'euros, segons ha destacat el director general aquest dilluns. Aquesta xifra significa un creixement de gairebé el 35% respecte el 2014. "Això ens fa veure una consolidació de la companyia", ha afegit.
El creixement en la facturació ha anat acompanyat també d'un increment de la plantilla, que ha passat d'estar formada per 43 persones ara fa dos anys, a comptar actualment amb 102 treballadors contractats de forma directa, més una cinquantena d'empleats autònoms. Del centenar de treballadors de la firma, n'hi ha 12 que han estat contractats gràcies a la posada en marxa del centre de Sant Cugat, mentre la direcció de la companyia calcula incorporar nous empleats durant el primer trimestre del 2017.
Reclamació del Corredor mediterrani
Pel que fa a l'activitat internacional, actualment Coral Transports & Stocks compta amb clients a països com la Xina, l'Índia, Pakistan, Xile, els Estats Units i Egipte, dels quals en gestiona el transport aeri i marítim. En el cas del transport terrestre, la firma té clients arreu del territori europeu, si bé el director general ha admès que la ubicació a l'Alt Penedès, a tocar de l'AP-7, els suposa una "penalització" respecte altres regions.
Precisament, en relació a les infraestructures, Joan Comas ha reivindicat la necessitat de poder disposar del Corredor del Mediterrani, assegurant que és "una via molt necessària per competir amb altres països. No veiem, però, data per poder-la aconseguir", ha lamentat.