• Territori
  • 'Joc de Trons', un impacte publicitari de 3,6 milions d'euros per Girona

'Joc de Trons', un impacte publicitari de 3,6 milions d'euros per Girona

El rodatge de la popular sèrie de l'HBO genera 1.333 milions de visualitzacions a les xarxes socials, premsa i blogs

Kit Harington en el paper de Jon Snow a 'Joc de Trons'
Kit Harington en el paper de Jon Snow a 'Joc de Trons'
ACN i Redacció VIA Empresa
15 de Setembre de 2015
Act. 16 de Setembre de 2015
El rodatge de la sèrie de Joc de Trons té un impacte directe per a la ciutat de Girona. Per tal de posar-hi xifres, el consistori ha encarregat un estudi d'impacte per analitzar el període entre l'1 de maig i el 13 de setembre.

De l'estudi destaca que s'han fet un total de 10.443 publicacions -tant a xarxes socials com a premsa i blogs- que parlen de Joc de Trons i ho relacionen amb la ciutat de Girona.

Aquestes publicacions han tingut 1.333 milions de visualitzacions arreu del món. Destaca que el 41,5% s'han fet a França, el 35,7% entre Anglaterra i els EUA i el 16% a diferents punts de l'Estat. Aquestes visualitzacions suposen un impacte publicitari per a la ciutat valorat en 3.670.244 euros.

La sèrie va començar a rodar la sisena temporada a la ciutat catalana a finals d'agost i s'allargaran fins aquest dimecres 16 de setembre.