12
de Maig
de
2014
Act.
12
de Maig
de
2014
L'Ajuntament de l'Hospitalet contractarà 74 persones a l'atur durant un termini de sis mesos, segons ha informat el consistori mitjançant un comunicat.
Les sol·licituds s'hauran de presentar entre el 19 de maig i el 22 de maig i, posteriorment, es durà a terme un sorteig entre les persones que compleixin els requisits per ocupar els llocs de treball amb contractes per obra o servei amb una durada de sis mesos a partir de la segona quinzena del mes de juny. Entre d'altres, els treballs oferts són de peó de civisme, ordenança, auxiliar d'administració i personal tècnic.
Requisits dels candidats
Les personescandidates hauran d'estar inscrites a l'Oficina de Treball com a demandants d'ocupació, no percebre o haver esgotat la prestació d'atur en data 11 de maig del 2014, tenir el permís de treball vigent, no haver estat contractades per una durada de sis mesos per un pla d'ocupació o taller d'ocupació o casa d'oficis en el període del 30 de desembre del 2012 al 30 d'abril del 2014 i estar empadronades a la ciutat amb una antiguitat superior a un any, entre d'altres requisits.
Les sol·licituds s'hauran de presentar entre el 19 de maig i el 22 de maig i, posteriorment, es durà a terme un sorteig entre les persones que compleixin els requisits per ocupar els llocs de treball amb contractes per obra o servei amb una durada de sis mesos a partir de la segona quinzena del mes de juny. Entre d'altres, els treballs oferts són de peó de civisme, ordenança, auxiliar d'administració i personal tècnic.
Requisits dels candidats
Les personescandidates hauran d'estar inscrites a l'Oficina de Treball com a demandants d'ocupació, no percebre o haver esgotat la prestació d'atur en data 11 de maig del 2014, tenir el permís de treball vigent, no haver estat contractades per una durada de sis mesos per un pla d'ocupació o taller d'ocupació o casa d'oficis en el període del 30 de desembre del 2012 al 30 d'abril del 2014 i estar empadronades a la ciutat amb una antiguitat superior a un any, entre d'altres requisits.