Mel Muria busca internacionalitzar-se en el mercat gurmet
L'empresa apícola de l'Ebre fa el salt al mercat americà i pèrsic després de 200 anys d'existència
En aquesta aposta, Mel Muria, a través de la marca 'ArtMuria' destinarà uns 100.000 quilos de la millor mel, un terç del total de producció, a la seva expansió internacional, que es vendrà a un preu d'entre 30 i 60 euros l'envàs.
La carta de presentació d'ArtMuria es farà a la Fira SIAL de París aquest octubre, i es posarà a la venda als establiments i cadenes més prestigioses del món.
Els clients potencials estan a Europa, per proximitat, però també als Estats Units a causa del seu volum de mercat i als països del Golf Pèrsic, on la mel és un producte molt apreciat.
Salt internacional després de l'experiència
Després de més de dos segles d'experiència i sis generacions, el president actual de Mel Muria, Rafel Muria, ha explicat que han decidit fer una inversió important per internacionalitzar-se després d'estar presents en més de 5.000 establiments de tot l'Estat espanyol. "L'objectiu és aportar valor afegit a la gastronomia", ha manifestat Muria.
L'empresa apícola compta actualment amb una dotzena de treballadors i té una facturació anual superior al milió d'euros. Des del 2011, compta també amb un centre d'interpretació de la mel.