L'empresa japonesa Muji ha obert al passeig de Gràcia de Barcelona la botiga més gran de la marca a Europa, segons ha informat el grup en un comunicat. El nou establiment compta amb 1.200 metres quadrats distribuïts en tres plantes i ha contractat a 70 treballadors, 28 dels quals provenen de la borsa d'ocupació de Barcelona Activa.
La nova botiga ofereix totes les categories de la marca en un mateix espai: des de col·leccions de moda per a dona, home i infantils fins a productes de bellesa, mobiliari, papereria, menjar o articles de la llar.
Aquesta obertura forma part de l'estratègia de la companyia d'obrir flagships -grans espais que inclouen tots els productes de la marca- a les principals ciutats del món. De fet, ja han obert nous establiments a Tòquio i Osaka, Xangai, Nova York, Singapur, Seül, París i Milà, i el proper any obrirà un nou espai a Berlín. A més, també tenen previstes més obertures a Hèlsinki, Zuric, Madrid, Londres i Estocolm.
Muji ja compta amb 888 botigues per tot el món i ja està present en 29 països fora del Japó. En l'últim exercici, tancat el 28 de febrer del 2018, la marca ha aconseguit 3.000 milions d'euros en vendes, un 14% més que l'any anterior, mentre que el seu benefici net s'ha situat en 235 milions d'euros, un 17% que el 2017.