La botiga Uniqlo al centre comercial de Glòries

TÈXTIL

Uniqlo obre la segona botiga a Barcelona

La firma de moda japonesa inaugura un nou establiment al centre comercial de Glòries

Uniqlo inaugura aquest dijous 9 de novembre la seva segona botiga a la ciutat de Barcelona. En aquest cas, al centre comercial de Glòries. Es tracta d’un establiment de 1.200 metres quadrats dividits en dues plantes en les quals oferirà roba per home, dona i nens. La nova botiga d'Uniqlo, firma que és popularment coneguda com el Zara japonès, ha generat 50 llocs de treball i en aquest local també ofereix la col·lecció per a nens al complet -la col·lecció per a nens també està disponible a través de la botiga en línia-, a diferència de la del Passeig de Gràcia.

"Estem encantats amb la rebuda de la marca a Espanya i amb com està funcionant la nostra botiga del Passeig de Gràcia", ha dit el director d'Operacions d'Uniqlo Espanya, Koh Kobayashi, en la inauguració de l'establiment aquest dijous.

A diferència del local del Passeig de Gràcia, on la firma també ofereix prendes fruit de les col·laboracions amb JW Anderson i Ines de la Fressange, la botiga de Glòries està focalitzada en la línia d'essencials de la firma.

Des d'Uniqlo mantenen la seva aposta per seguir expandint la seva xarxa a Espanya, si bé no han confirmat una propera obertura a Madrid, una de les ciutats espanyoles objectiu però per la qual encara no hi ha un acord tancat.

La companyia reafirma així la seva aposta per la ciutat catalana, on el passat 20 de setembre va obrir la primera botiga a Espanya, un establiment de 1.730 metres quadrats situat en el nombre 18 del Passeig de Gràcia. Aquest primer local compta amb quatre plantes dedicades a moda masculina i femenina.

La inauguració del segon establiment de la firma japonesa coincideix amb l’obertura oficial de la darrera fase de remodelació del centre comercial de Glòries.

Uniqlo va obrir la seva primera botiga al Japó el 1984 i actualment compta amb uns 1.900 establiments en 19 països i centres de R+D a Tòquio, Xangai, Nova York, Los Ángeles i París. Espanya ha estat el sisè país europeu en el qual la marca japonesa ha decidit instal·lar-se.