La tenda virtual Amazon ha anunciat oficialment la compra de Twitch.tv, la principal i popular plataforma digital de videojocs en temps real, per 732 milions d'euros.
Tant Google, que va estar a punt de tancar la seva compra fa unes setmanes, com Yahoo ja s'havien mostrat interessats en el lloc web de videojocs online en viu.
"Esperem aprendre d'ells i ajudar-los a moure's fins i tot més ràpid per crear nous serveis per a la comunitat de videojugadors", ha indicat Jeff Bezos, conseller delegat d'Amazon, en un comunicat.
Per la seva banda, el conseller de Twitch, Emmett Shear, ha afirmat que "amb el suport d'Amazon tindrem els recursos per oferir un Twitch encara millor".
Creixement de Twitch
Twitch, llançat en 2011, és el principal lloc d'internet per veure i retransmetre videojocs en directe, i compta amb al voltant de 50 milions de visitants únics al mes.
La companyia genera ingressos a través dels anunciants publicitaris i les subscripcions dels consumidors que paguen per veure els videojocs online.
Amb aquesta adquisició, Amazon avança en els seus plans d'ampliar la seva oferta de retransmissions de continguts online, i competir així amb altres empreses del sector com Netflix o Hulu.
Tant Google, que va estar a punt de tancar la seva compra fa unes setmanes, com Yahoo ja s'havien mostrat interessats en el lloc web de videojocs online en viu.
"Esperem aprendre d'ells i ajudar-los a moure's fins i tot més ràpid per crear nous serveis per a la comunitat de videojugadors", ha indicat Jeff Bezos, conseller delegat d'Amazon, en un comunicat.
Per la seva banda, el conseller de Twitch, Emmett Shear, ha afirmat que "amb el suport d'Amazon tindrem els recursos per oferir un Twitch encara millor".
Creixement de Twitch
Twitch, llançat en 2011, és el principal lloc d'internet per veure i retransmetre videojocs en directe, i compta amb al voltant de 50 milions de visitants únics al mes.
La companyia genera ingressos a través dels anunciants publicitaris i les subscripcions dels consumidors que paguen per veure els videojocs online.
Amb aquesta adquisició, Amazon avança en els seus plans d'ampliar la seva oferta de retransmissions de continguts online, i competir així amb altres empreses del sector com Netflix o Hulu.
Subscriu-te de franc a VIA Empresa i rebràs al teu correu les nostres millors històries, reportatges i entrevistes, a més d’altres avantatges exclusius per a subscriptors.
Abans d'enviar-nos les teves dades llegeix la següent informació INFORMACIÓ BÀSICA SOBRE PROTECCIÓ DE DADES Responsable del tractament: TOTMEDIA COMUNICACIÓ, S.L. Finalitat del tractament: Atendre les sol·licituds d'informació que els usuaris d'aquest formulari ens enviïn. Legitimació: Consentiment de l'interessat en enviar-nos el formulari amb les seves dades. Destinataris: El personal, la direcció de l'empesa i els prestadors de serveis necessaris per complir amb les nostres obligacions. No cedirem les seves dades a tercers. Drets que l'assisteixen: Té dret a accedir, rectificar i/o suprimir les seves dades, així com altres drets, com s'explica detalladament a la política de privacitat, dirigint-se a privacitat@totmedia.cat. Informació addicional: Per a més informació consultin la política de privacitat.