26
d'Agost
de
2014
Act.
26
d'Agost
de
2014
Caprabo acaba d'estrenar una nova app que permet realitzar la compra completa des del mòbil. D'aquesta manera, l'empresa catalana es converteix en el primer supermercat que utilitza aquesta tecnologia per la seva distribució online.
Amb aquesta innovació, Caprabo vol seguir liderant les vendes d'alimentació online a Catalunya i permetre "optimitzar el temps i els diners dels clients". La marca contempla que l'aplicació mòbil registrarà el 30% de les compres online. Actualment més de 150.000 clients compren a través de la pàgina web de Caprabo.
Julián Sánchez, director de capraboacasa.com, assegura que la nova eina del supermercat aporta innovació, modernitat, comoditat i qualitat de servei. L'app serà gratuïta i descarregable tant per iPhone com per Android.
Aposta pel digital
Caprabo va llençar el primer web de venda d'alimentació l'any 2001. Actualment compta amb 150.000 clients i té la participació en vendes més elevada del mercat, amb el 2,3%.
Amb aquesta innovació, Caprabo vol seguir liderant les vendes d'alimentació online a Catalunya i permetre "optimitzar el temps i els diners dels clients". La marca contempla que l'aplicació mòbil registrarà el 30% de les compres online. Actualment més de 150.000 clients compren a través de la pàgina web de Caprabo.
Julián Sánchez, director de capraboacasa.com, assegura que la nova eina del supermercat aporta innovació, modernitat, comoditat i qualitat de servei. L'app serà gratuïta i descarregable tant per iPhone com per Android.
Aposta pel digital
Caprabo va llençar el primer web de venda d'alimentació l'any 2001. Actualment compta amb 150.000 clients i té la participació en vendes més elevada del mercat, amb el 2,3%.