• Afterwork
  • Chiara Ferragni, l'èxit empresarial vestida d''influencer'

Chiara Ferragni, l'èxit empresarial vestida d''influencer'

La italiana ha fet del seu blog The Blonde Salad una de les webs de moda més visitades del món i el pilar fonamental d'un negoci de 8 milions de dòlars

Chiara Ferragni és possiblement la 'influencer' més coneguda
Chiara Ferragni és possiblement la 'influencer' més coneguda
Victor Solvas
12 de Maig de 2017

La influencer –sí, ho considerem professió- Chiara Ferragni va viure el passat cap de setmana l'aniversari més comentat de la darrera dècada. La seva entrada a la trentena va incloure una festa plena de celebritats i una petició de mà al final d'un macroconcert a mig camí entre l'homenatge i l'egocentrisme. Milions de persones de tot el món han vist la imatge del cantant Fedez clavant els seus genolls a terra per declarar-se a Ferragni. Una relació que no tindria més transcendència si no fos perquè la italiana suma 9,5 milions de seguidors a Instagram, 1,2 milions a Facebook i 350.000 a Twitter.

El salt de l'anonimat a la fama de Ferragni comença el 2009 quan obre el seu blog The Blonde Salad. Un espai on –oh, sorpresa- compartia fotografies amb els seus modelets, els seus constants canvis de pentinat i selfies amb aquella rara habilitat que tenen les celebritats per fer l'indi i mantenir una cara digna de portades. En pocs mesos, la pàgina va passar de les 15.000 visites diàries a les 30.000. En l'actualitat ja supera sobradament el mig milió. Un protoinstagram que avui és més una pàgina de lifestyle i una botiga online on comprar els complements que llueix Chiara. El pilar d'un negoci amb una clara aposta: la Chiara Ferragni Collection.