La influencer –sí, ho considerem professió- Chiara Ferragni va viure el passat cap de setmana l'aniversari més comentat de la darrera dècada. La seva entrada a la trentena va incloure una festa plena de celebritats i una petició de mà al final d'un macroconcert a mig camí entre l'homenatge i l'egocentrisme. Milions de persones de tot el món han vist la imatge del cantant Fedez clavant els seus genolls a terra per declarar-se a Ferragni. Una relació que no tindria més transcendència si no fos perquè la italiana suma 9,5 milions de seguidors a Instagram, 1,2 milions a Facebook i 350.000 a Twitter.
El salt de l'anonimat a la fama de Ferragni comença el 2009 quan obre el seu blog The Blonde Salad. Un espai on –oh, sorpresa- compartia fotografies amb els seus modelets, els seus constants canvis de pentinat i selfies amb aquella rara habilitat que tenen les celebritats per fer l'indi i mantenir una cara digna de portades. En pocs mesos, la pàgina va passar de les 15.000 visites diàries a les 30.000. En l'actualitat ja supera sobradament el mig milió. Un protoinstagram que avui és més una pàgina de lifestyle i una botiga online on comprar els complements que llueix Chiara. El pilar d'un negoci amb una clara aposta: la Chiara Ferragni Collection.
Chiara Ferragni, l'èxit empresarial vestida d''influencer'
La italiana ha fet del seu blog The Blonde Salad una de les webs de moda més visitades del món i el pilar fonamental d'un negoci de 8 milions de dòlars
12
de Maig
de
2017