Si hi ha una notícia que ha fet la volta al món aquesta setmana, aquesta és la de la separació de la parella més perfecta de Hollywood. El món es divideix entre la gent partidària d'Angelina Jolie i els nostàlgics de Jennifer Aniston, antiga parella de Brad Pitt. Aquests últims han tingut una alegria (i una porta oberta per l'esperada reconciliació?) amb el trencament del matrimoni model de la indústria del cinema. Jolie i Pitt s'han passejat junts de la mà en gairebé tots els actes en els quals un o l'altre han participat en l'última dècada, des que l'amor va sorgir durant el rodatge de la Mr. & Mrs. Smith (Doug Liman, 2005). En aquests 10 anys han compartit sis fills, diverses inversions i un negoci en el sector del vi.
La història dels vins Miraval comença el 2008, quan els 'Brangelina' van invertir 60 milions de dòlars per fer-se amb les 500 hectàrees dels terrenys del Chateu Miraval, al sud de França. Després de cinc anys d'inversió i treball sobre la terra, la parella va treure les primeres ampolles del Miraval-Provence el 2013. 6.000 ampolles d'un rosat que es van posar a la venda a través de la web de la companyia i que van volar en pocs minuts.
Abans de la sortida dels vins, els crítics veien el projecte amb escepticisme. "Què més dóna la qualitat del producte quan col·loques 6.000 ampolles en 5 hores?" es preguntaven a l'edició americana de Vanity Fair. El cas és que, tot i la distància amb els que els experts encaraven un projecte així, les crítiques al vi no podien ser millors. Atractiu per l'olfacte, amb detalls fruitals i regust àcid al paladar. Magnífic per prendre en fred i per acompanyar qualsevol plat en què regni un bon peix fresc.
El seu èxit el va portar a ser l'única varietat de rosat que va entrar a la prestigiosa llista dels 100 millors vins de l'any de Wine Spectator, amb un discret però molt meritori lloc 84è. L'èxit comercial i de les crítiques, juntament amb l'atractiu del binomi Pitt-Jolie, va obrir les portes dels grans establiments comercials al Miraval-Provence. El primer gran distribuïdor en acollir el vi va ser Marks&Spencer, amb una tirada de 100.000 noves ampolles que es podien comprar exclusivament a 17 establiments de la marca a un preu de 25 euros.
L'èxit de la primera tirada va animar els 'Brangelina' a produir noves varietats. El 2014 va arribar el Miraval Blanc Côtes de Provence, i l'any passat va arribar el torn del Miraval Blanc Coteaux Varois. Tots amb un èxit de crítica i vendes similar.
És la separació de Jolie i Pitt el final dels vins Miraval-Provence? Encara és d'hora per conèixer la resposta. Tot dependrà de l'acta de separació i el repartiment de béns que acordi la, fins ara, parella perfecta de Hollywood.
La història dels vins Miraval comença el 2008, quan els 'Brangelina' van invertir 60 milions de dòlars per fer-se amb les 500 hectàrees dels terrenys del Chateu Miraval, al sud de França. Després de cinc anys d'inversió i treball sobre la terra, la parella va treure les primeres ampolles del Miraval-Provence el 2013. 6.000 ampolles d'un rosat que es van posar a la venda a través de la web de la companyia i que van volar en pocs minuts.
Abans de la sortida dels vins, els crítics veien el projecte amb escepticisme. "Què més dóna la qualitat del producte quan col·loques 6.000 ampolles en 5 hores?" es preguntaven a l'edició americana de Vanity Fair. El cas és que, tot i la distància amb els que els experts encaraven un projecte així, les crítiques al vi no podien ser millors. Atractiu per l'olfacte, amb detalls fruitals i regust àcid al paladar. Magnífic per prendre en fred i per acompanyar qualsevol plat en què regni un bon peix fresc.
L'actor Brad Pitt passeja per les vinyes de la seva propietat. TimesOfMalta.com |
El seu èxit el va portar a ser l'única varietat de rosat que va entrar a la prestigiosa llista dels 100 millors vins de l'any de Wine Spectator, amb un discret però molt meritori lloc 84è. L'èxit comercial i de les crítiques, juntament amb l'atractiu del binomi Pitt-Jolie, va obrir les portes dels grans establiments comercials al Miraval-Provence. El primer gran distribuïdor en acollir el vi va ser Marks&Spencer, amb una tirada de 100.000 noves ampolles que es podien comprar exclusivament a 17 establiments de la marca a un preu de 25 euros.
L'èxit de la primera tirada va animar els 'Brangelina' a produir noves varietats. El 2014 va arribar el Miraval Blanc Côtes de Provence, i l'any passat va arribar el torn del Miraval Blanc Coteaux Varois. Tots amb un èxit de crítica i vendes similar.
És la separació de Jolie i Pitt el final dels vins Miraval-Provence? Encara és d'hora per conèixer la resposta. Tot dependrà de l'acta de separació i el repartiment de béns que acordi la, fins ara, parella perfecta de Hollywood.
El vi de la parella podria ser l'únic negoci en comú després del divorci. |
Subscriu-te de franc a VIA Empresa i rebràs al teu correu les nostres millors històries, reportatges i entrevistes, a més d’altres avantatges exclusius per a subscriptors.
Abans d'enviar-nos les teves dades llegeix la següent informació INFORMACIÓ BÀSICA SOBRE PROTECCIÓ DE DADES Responsable del tractament: TOTMEDIA COMUNICACIÓ, S.L. Finalitat del tractament: Atendre les sol·licituds d'informació que els usuaris d'aquest formulari ens enviïn. Legitimació: Consentiment de l'interessat en enviar-nos el formulari amb les seves dades. Destinataris: El personal, la direcció de l'empesa i els prestadors de serveis necessaris per complir amb les nostres obligacions. No cedirem les seves dades a tercers. Drets que l'assisteixen: Té dret a accedir, rectificar i/o suprimir les seves dades, així com altres drets, com s'explica detalladament a la política de privacitat, dirigint-se a privacitat@totmedia.cat. Informació addicional: Per a més informació consultin la política de privacitat.