13
de Maig
de
2013
Act.
13
de Maig
de
2013
Barcelona viu des d'avui set dies per desgranar les claus dels negocis a Internet. És la Digital Week, una setmana en què la Ciutat Comtal se situa al punt de mira mundial dels projectes tecnològics i les tendències digitals.
La setmana digital de Barcelona preveu una afluència de 700 persones que podran accedir a una vintena de tallers, segons informen els organitzadors. Els mateixos promotors exposen que la Digital Week "és un esdeveniment imprescindible per a pimes, emprenedors, empresaris, professionals freelance, autònoms i creatius que desitgin aprendre com vendre més i millor a Internet, així i millorar la seva estratègia de màrqueting als buscadors i xarxes socials". També hi haurà espai per analitzar "la creació i promoció d'una app mòbil per a un negoci", expliquen.
Per fer-ho possible, la Digital Week compta amb més de 30 empreses implicades i una quinzena de prestigiosos experts del món digital com Reza Ghassemi, de Google; Patrícia Fernández Carrelo, de Zyncro; David Calduch, de Hootsuite; o Ouali Benmeziane, de WebCongress.
Una oportunitat pel 'networking'
Digital Week vol aprofitar la setmana per promocionar un espai de networking que sigui realment actiu. Els organitzadors esperen que les empreses i visitants puguin treballar noves aliances i tractar oportunitats de negocis. Un de les trobades de networking més destacades serà la que es durà a terme divendres de 20h a 22h amb experts de Google en connexió en directe des de San Francisco (Estats Units). Una nova opció, a Barcelona, per promocionar els negocis digitals.
La setmana digital de Barcelona preveu una afluència de 700 persones que podran accedir a una vintena de tallers, segons informen els organitzadors. Els mateixos promotors exposen que la Digital Week "és un esdeveniment imprescindible per a pimes, emprenedors, empresaris, professionals freelance, autònoms i creatius que desitgin aprendre com vendre més i millor a Internet, així i millorar la seva estratègia de màrqueting als buscadors i xarxes socials". També hi haurà espai per analitzar "la creació i promoció d'una app mòbil per a un negoci", expliquen.
Per fer-ho possible, la Digital Week compta amb més de 30 empreses implicades i una quinzena de prestigiosos experts del món digital com Reza Ghassemi, de Google; Patrícia Fernández Carrelo, de Zyncro; David Calduch, de Hootsuite; o Ouali Benmeziane, de WebCongress.
Una oportunitat pel 'networking'
Digital Week vol aprofitar la setmana per promocionar un espai de networking que sigui realment actiu. Els organitzadors esperen que les empreses i visitants puguin treballar noves aliances i tractar oportunitats de negocis. Un de les trobades de networking més destacades serà la que es durà a terme divendres de 20h a 22h amb experts de Google en connexió en directe des de San Francisco (Estats Units). Una nova opció, a Barcelona, per promocionar els negocis digitals.