• Afterwork
  • El negoci digital es connecta a Barcelona

El negoci digital es connecta a Barcelona

La Ciutat Comtal acull la Digital Week, una setmana per impulsar els coneixements i el networking en el món de la tecnologia

Títol de la imatge
Títol de la imatge
Sergi Quitian
13 de Maig de 2013
Act. 13 de Maig de 2013
Barcelona viu des d'avui set dies per desgranar les claus dels negocis a Internet. És la Digital Week, una setmana en què la Ciutat Comtal se situa al punt de mira mundial dels projectes tecnològics i les tendències digitals.

La setmana digital de Barcelona preveu una afluència de 700 persones que podran accedir a una vintena de tallers, segons informen els organitzadors. Els mateixos promotors exposen que la Digital Week "és un esdeveniment imprescindible per a pimes, emprenedors, empresaris, professionals freelance, autònoms i creatius que desitgin aprendre com vendre més i millor a Internet, així i millorar la seva estratègia de màrqueting als buscadors i xarxes socials". També hi haurà espai per analitzar "la creació i promoció d'una app mòbil per a un negoci", expliquen.

Per fer-ho possible, la Digital Week compta amb més de 30 empreses implicades i una quinzena de prestigiosos experts del món digital com Reza Ghassemi, de Google; Patrícia Fernández Carrelo, de Zyncro; David Calduch, de Hootsuite; o Ouali Benmeziane, de WebCongress.

Una oportunitat pel 'networking'
Digital Week vol aprofitar la setmana per promocionar un espai de networking que sigui realment actiu. Els organitzadors esperen que les empreses i visitants puguin treballar noves aliances i tractar oportunitats de negocis. Un de les trobades de networking més destacades serà la que es durà a terme divendres de 20h a 22h amb experts de Google en connexió en directe des de San Francisco (Estats Units). Una nova opció, a Barcelona, per promocionar els negocis digitals.