El compromís d'aquest mitjà amb els valors feministes ha estat sempre present, des dels inicis del nostre diari. Autores com Gemma Cernuda-Canelles són habituals en les nostres publicacions i ara fem el salt de l'online a l'offline. La cita és aquesta tarda de dijous, a les 19 hores, a la Casa del Llibre de València on l'autora de Atrapados en el feminismo (Ediciones Urano, 2019) presentarà el seu llibre.
L'acte tindrà forma de debat i estarà moderat per la delegada en València de VIA Empresa, Neus Navarro, en el qual participaran també José María Santos Figueroa, gerent comercial de negoci i estratègia de marca d'Ibercaja Banco i María José Mainar, Pat President BPW Spain. El llibre de Cernuda serà l'excusa per parlar de feminisme en el món empresarial, però també en l'educació i en la societat. El discurs de l'autora és transversal i abasta diferents àmbits, des del màrqueting amb una crítica voraç a les marques que diferencien de preu segons el gènere. En aquest sentit, Cernuda-Canelles sempre recorda una xifra que sovint el mercat no té present: el 80% de les decisions de compra les prenen les dones.
A més, el discurs de l'autora busca ser integrador. Involucrar als homes en la revolució feminista, plantejada com el camí cap a la igualtat i no a la superioritat de la dona. Mai. En un dels seus articles a VIA Empresa ja ho explica amb claredat: "M'he assegut amb homes a parlar de feminisme. Defenso el feminisme mainstream: el transversal, el de la quarta onada. El de la majoria que totes i tots podem abraçar perquè només així arribarem a posar-ho damunt de la taula i serà un tema d'agenda".
La cita, recordem, és aquesta tarda a les 19 hores a la Casa del Llibre de València (Passeig Russafa, 11).