Diuen que tenir fills et canvia la vida i, en el cas de Jessica Alba (@jessicaalba), la dita és literal. L'actriu va donar a llum per primer cop l'any 2008 i el que va venir després van ser mesos d'autèntica paranoia. Escarmentada pels continus atacs d'asma i al·lèrgies que van convertir la seva infància en un constant anar i tornar de l'hospital, Alba afrontava amb por el moment d'aplicar qualsevol producte de neteja sobre la pell del seu nadó, fins al punt de buscar per Internet cada component citat en l'etiquetatge.
Davant del perill de tornar-se una mare histèrica i espantada pels seus propis traumes, Jessica Alba va decidir prendre la iniciativa i acabar amb el problema d'arrel. La solució: crear els seus propis productes de neteja, salut i benestar per la llar sense components químics, només amb elements naturals. "Volia productes segurs, de qualitat, amb un disseny agradable, a preus accessibles i fàcils d'aconseguir", confessa l'actriu quan parla sobre les primeres passes del seu projecte empresarial.
I aquests conceptes es veuen plasmats a The Honest Company, la companyia que està admirant a tota la plana emprenedora dels Estats Units. Els números de l'empresa són sorprenents: amb només tres anys de vida, el seu catàleg suma 135 productes, dóna feina a 500 treballadors i té un valor de mercat de 1.700 milions de dòlars. Tota una fita si tenim en compte que els mitjans econòmics donen la qualificació de "unicorn start-ups" a les empreses que arriben als 1.000 milions de facturació en els seus primers cinc anys. A la protagonista de Sin City li han sobrat dos per assolir el "títol".
Quin és l'èxit de l'empresa? Els analistes veuen clau la implicació real de Jessica Alba en la concepció i creixement del projecte. Si en altres Casual Friday hem vist com la celebrity moltes vegades una simple imatge de promoció, aquesta vegada veiem una actriu de primera línia que està al darrere de la primera idea, persegueix el finançament i omple el discurs de la companyia de contingut.
The Honest Company no ven els productes que recomana Jessica Alba, sinó que ven els productes que realment utilitza l'actriu per evitar components artificials. Les revistes econòmiques assenyalen a Alba com a nou model de les celebrities emprenedores. Una figura amb una implicació real amb l'empresa, fins al punt que, avui, el seu perfil business és més rellevant que el seu vessant com a actriu.
En la seva pre-adolescència, Jessica Alba vivia obsessionada per deixar petjada al món. Animada per aquest propòsit va buscar el seu camí enrolant-se, primer, a grups cristians i, més tard, triomfant en el món del cinema. Avui, l'estrella de Hollywood està convençuda que serà recordada pel seu treball a The Honest Company.
Davant del perill de tornar-se una mare histèrica i espantada pels seus propis traumes, Jessica Alba va decidir prendre la iniciativa i acabar amb el problema d'arrel. La solució: crear els seus propis productes de neteja, salut i benestar per la llar sense components químics, només amb elements naturals. "Volia productes segurs, de qualitat, amb un disseny agradable, a preus accessibles i fàcils d'aconseguir", confessa l'actriu quan parla sobre les primeres passes del seu projecte empresarial.
I aquests conceptes es veuen plasmats a The Honest Company, la companyia que està admirant a tota la plana emprenedora dels Estats Units. Els números de l'empresa són sorprenents: amb només tres anys de vida, el seu catàleg suma 135 productes, dóna feina a 500 treballadors i té un valor de mercat de 1.700 milions de dòlars. Tota una fita si tenim en compte que els mitjans econòmics donen la qualificació de "unicorn start-ups" a les empreses que arriben als 1.000 milions de facturació en els seus primers cinc anys. A la protagonista de Sin City li han sobrat dos per assolir el "títol".
Quin és l'èxit de l'empresa? Els analistes veuen clau la implicació real de Jessica Alba en la concepció i creixement del projecte. Si en altres Casual Friday hem vist com la celebrity moltes vegades una simple imatge de promoció, aquesta vegada veiem una actriu de primera línia que està al darrere de la primera idea, persegueix el finançament i omple el discurs de la companyia de contingut.
The Honest Company no ven els productes que recomana Jessica Alba, sinó que ven els productes que realment utilitza l'actriu per evitar components artificials. Les revistes econòmiques assenyalen a Alba com a nou model de les celebrities emprenedores. Una figura amb una implicació real amb l'empresa, fins al punt que, avui, el seu perfil business és més rellevant que el seu vessant com a actriu.
En la seva pre-adolescència, Jessica Alba vivia obsessionada per deixar petjada al món. Animada per aquest propòsit va buscar el seu camí enrolant-se, primer, a grups cristians i, més tard, triomfant en el món del cinema. Avui, l'estrella de Hollywood està convençuda que serà recordada pel seu treball a The Honest Company.
Subscriu-te de franc a VIA Empresa i rebràs al teu correu les nostres millors històries, reportatges i entrevistes, a més d’altres avantatges exclusius per a subscriptors.
Abans d'enviar-nos les teves dades llegeix la següent informació INFORMACIÓ BÀSICA SOBRE PROTECCIÓ DE DADES Responsable del tractament: TOTMEDIA COMUNICACIÓ, S.L. Finalitat del tractament: Atendre les sol·licituds d'informació que els usuaris d'aquest formulari ens enviïn. Legitimació: Consentiment de l'interessat en enviar-nos el formulari amb les seves dades. Destinataris: El personal, la direcció de l'empesa i els prestadors de serveis necessaris per complir amb les nostres obligacions. No cedirem les seves dades a tercers. Drets que l'assisteixen: Té dret a accedir, rectificar i/o suprimir les seves dades, així com altres drets, com s'explica detalladament a la política de privacitat, dirigint-se a privacitat@totmedia.cat. Informació addicional: Per a més informació consultin la política de privacitat.