Tens la feina que realment mereixes? Estàs fent el que t'agrada? Estàs cansat d'acatar sempre les ordres d'un superior? Vols aprendre a treure partit de les teves habilitats i aptituds? Creus que tens capacitats que ara mateix no rendibilitzes? Amb aquestes preguntes es planteja el llibre Monetízate, el libro de los proyectos paralelos (Alienta Editorial) d'Andrés Pérez Ortega. Aquest llibre intenta que, qui el llegeixi acabi fent quelcom diferent amb la seva vida professional.
Monetízate és un manifest per exprémer l'experiència pròpia i les aptituds personals: "Si saps identificar i utilitzar les teves qualitats i fortaleses i les mescles amb treball, constància i una estratègia, podràs tirar endavant sense dependre de ningú, només de tu mateix".
Aquest llibre vol ajudar el lector a replantejar-se el món laboral i a qüestionar-se si realment s'està on vols estar. Aquest és un llibre escrit per algú que va deixar enrere la seva trajectòria professional per centrar-se en el que l'apassionava, i que avui dia és un expert en el seu camp. Per això, els seus consells són veritables i funcionen, perquè són resultat de provar i errar fins a donar amb el mètode definitiu.
"Una vegada hagis llegit totes les seves pàgines, podràs començar la ruta més eficaç i honesta que emprendràs en la teva vida: rendibilitzaràs la teva experiència i les teves qualitats i crearàs oportunitats per a generar ingressos alternatius", afirma l'autor.
No obstant això, aquest llibre no és un manual per fer-se ric o guanyar molts diners de cop,"sinó per a establir les bases perquè altres persones valorin el teu treball prou com per a pagar-te com mereixes. Deixa't guiar perquè puguis comprar la teva llibertat i, amb això, la teva felicitat", afirma Pérez.
"Si saps identificar i utilitzar les teves qualitats i fortaleses i les mescles amb treball, constància i una estratègia, podràs tirar endavant sense dependre de ningú, només de tu mateix"
Andrés Pérez Ortega és llicenciat en Química i MBA. Durant 15 anys va treballar en el desenvolupament de productes i marques per a empreses com Repsol, Quàquera Oats o Carrefour, i des de 2004 es dedica al desenvolupament de models de personal branding i a l'assessoria de professionals i directius d'empreses.
És autor de diversos dels llibres sobre gestió de marca personal més venuts a l'Estat espanyol, com ara Dummies (2014), Te van a oír (Alienta, 2013) i Expertología (Alienta, 2011), i col·labora amb freqüència amb diferents mitjans de comunicació en qualitat d'expert.