18
de Novembre
de
2016
L'èxit ha estat una constant en la vida de Mark Wahlberg. Va començar la seva carrera seguint el camí del seu germà Donnie Wahblerg, membre del grup New Kids on the Block, i va fundar el grup de rap Marky Mark & the Funky Bunch, que va arribar a ser número 1 en vendes als Estats Units. Anys després, es va iniciar al món de la interpretació, on ha destacat en pel·lícules com Boogie Nights, The Italian Job, Transformers i sèries com Broadwalk Empire. I des del 2011, l'actor és un dels empresaris més destacats del sector de la restauració als Estats Units gràcies a la cadena de restaurants Wahlburgers.
La historia de Wahlburgers comença quan el tercer dels germans Wahlberg, Paul, decideix obrir el seu propi restaurant a Boston. Després de molts anys treballant rere els fogons dels locals més coneguts de la ciutat, pensava crear un espai petit, on pogués preparar les seves hamburgueses amb tranquil·litat fins a la seva retirada. Un projecte petit que va saltar pels aires quan els seus dos germans s'hi van involucrar. De cop, el que havia de ser un modest local d'hamburgueses passava a ser un projecte comandat per dues persones acostumades als focus i a ser el centre d'atenció.
Segons paraules del mateix Paul, la seva idea era mantenir el seu local de Boston i en un mínim de vuit anys obrir un segon i últim restaurant. L'entrada de Mark ho ha capgirat tot, fins el punt que el 2015 la cadena Wahlburgers comptava ja amb dotze emplaçaments repartits per tot el país i, segons els plans de l'empresa, per finals de 2017 ja comptarà amb més de 120 espais.
Un dels factors que expliquen el fulgurant èxit de l'empresa és el sentit de l'espectacle de Mark Wahlberg. L'entrada d'una estrella de la seva magnitud en el sector de la restauració va cridar l'atenció de la cadena A&E, que va veure l'oportunitat de produir un reality show en el que expliqués el dia a dia dels restaurants, combinant les històries personals dels clients amb el seguiment dels germans.
La sèrie va per la sisena temporada, amb pics d'audiència de 3,8 milions d'espectadors que han ajudat a que el restaurant hagi viscut una expansió impensable en qualsevol altra circumstància. "El reality és una eina de màrqueting magnífica i ens ajuda tant a la promoció com a la construcció del negoci", explicava el mateix Wahlberg a la revista AdWeek.
Però la bona acollida del projecte dels germans Wahlberg no s'explica només per la seva exposició mediàtica. Representants d'altres cadenes com Shake Shack o Five Guys han destacat la qualitat tant dels productes com del servei com a part essencial per entendre el creixement del Wahlburgers.
La historia de Wahlburgers comença quan el tercer dels germans Wahlberg, Paul, decideix obrir el seu propi restaurant a Boston. Després de molts anys treballant rere els fogons dels locals més coneguts de la ciutat, pensava crear un espai petit, on pogués preparar les seves hamburgueses amb tranquil·litat fins a la seva retirada. Un projecte petit que va saltar pels aires quan els seus dos germans s'hi van involucrar. De cop, el que havia de ser un modest local d'hamburgueses passava a ser un projecte comandat per dues persones acostumades als focus i a ser el centre d'atenció.
Segons paraules del mateix Paul, la seva idea era mantenir el seu local de Boston i en un mínim de vuit anys obrir un segon i últim restaurant. L'entrada de Mark ho ha capgirat tot, fins el punt que el 2015 la cadena Wahlburgers comptava ja amb dotze emplaçaments repartits per tot el país i, segons els plans de l'empresa, per finals de 2017 ja comptarà amb més de 120 espais.
Un dels factors que expliquen el fulgurant èxit de l'empresa és el sentit de l'espectacle de Mark Wahlberg. L'entrada d'una estrella de la seva magnitud en el sector de la restauració va cridar l'atenció de la cadena A&E, que va veure l'oportunitat de produir un reality show en el que expliqués el dia a dia dels restaurants, combinant les històries personals dels clients amb el seguiment dels germans.
La sèrie va per la sisena temporada, amb pics d'audiència de 3,8 milions d'espectadors que han ajudat a que el restaurant hagi viscut una expansió impensable en qualsevol altra circumstància. "El reality és una eina de màrqueting magnífica i ens ajuda tant a la promoció com a la construcció del negoci", explicava el mateix Wahlberg a la revista AdWeek.
Però la bona acollida del projecte dels germans Wahlberg no s'explica només per la seva exposició mediàtica. Representants d'altres cadenes com Shake Shack o Five Guys han destacat la qualitat tant dels productes com del servei com a part essencial per entendre el creixement del Wahlburgers.