Scarlett Johansson, la profeta de les crispetes a París

L'actriu s'ha proposat introduir el seu snack preferit en l'imaginari d'un país on el producte mai no ha estat gaire popular

El llistat de celebrities que han apostat part dels seus estalvis al món de l'alimentació és infinit i gairebé tots els seus negocis tenen un tret comú: els productes saludables. Els famosos són un mirall per a la societat i amb les seves empreses promouen un estil de vida equilibrat, en la que una bona dieta juga un paper fonamental. No és el cas d'Scarlett Johansson. La musa de Woody Allen (o una d'elles) no és de les que es passa els diumenges menjant un api mentre esgota el cap de setmana mirant una pel·lícula. En aquestes situacions és més aviat una clàssica i prefereix les crispetes. De fet, prefereix les crispetes per davant de gairebé qualsevol cosa, ja sigui diumenge o qualsevol altre dia de la setmana. I les prefereix també per fer negoci. La seva passió per aquest snack la va portar a obrir, el passat octubre, la botiga Yummy Pop, el primer establiment especialitzat en crispetes gurmet a París.

Més enllà de la seva passió per aquest aliment, Johansson parlava d'altres motivacions per la seva aventura empresarial en el dia de la inauguració. "El meu desig és que Yummy Pop es converteixi en un referent dels snacks, que popularitzi les crispetes a França i que simbolitzi la unió de les dues ciutats que més estimo, París i Nova York".

I aquesta era la gran pregunta que es feien els periodistes quan es va saber que l'actriu tenia intenció d'obrir una botiga especialitzada en crispetes. Per què a París? La primera raó és familiar, i és que el seu marit i soci en el business, Romain Dauriac, és parisenc. De fet, des de fa unes setmanes podem parlar ja d'ex-marit... Està per veure com afectarà això al negoci. La segona és el paper evangelitzador que es va atorgar Johansson a l'aterrar a França i descobrir que, al nord dels Pirineus, això de fer esclatar el blat de moro es veu com una boutade.

I no podem dir que el seu paper d'evangelitzadora tingués un mal inici. La presència d'una estrella és motiu més que suficient perquè els parisencs deixin de banda el seu escepticisme davant de l'intrusisme alimentari dels nord-americans. Més encara en un barri com Marais, el lloc de moda entre els joves de la ciutat. El dia de la inauguració de Yummy Pop, la zona va quedar col·lapsada per milers de persones que feien cues per tastar la les crispetes de l'actriu i, ja de pas, aconseguir un selfie per les seves xarxes socials.
 

Yummy Pop es pot trobar al barri parisenc de Marais

 


A primera vista, pot semblar que l'actriu no es va trencar gaire el cap per fer el seu negoci, però no és així. Johansson va preparar la carta de crispetes adequada per a la ciutat més gurmet del món. El dia de la seva inauguració, l'establiment presentava una carta amb crispetes banyades amb formatge cheddar, caramel... i Nutella. "Tot millora si ho combines amb Nutella", deia l'actriu.

La revista New York Magazine es va preocupar per veure com anava el negoci parisenc de Johansson mig any després de la seva obertura i, tot i que no es pot dir que la botiga fos un solar, tampoc es tracta del local més exitós de la zona. Només el temps dirà si Johannsson ha triomfat en la seva missió evangelitzadora a França.

 

Avui et destaquem
El més llegit