• Agenda
  • Una setmana d'emprenedoria i lideratge empresarial

Una setmana d'emprenedoria i lideratge empresarial

La Jornada de l'Emprenedoria i el curs de l'Acadèmia de Silicon Valley són els actes clau d'una setmana per promoure la innovació i l'eficiència del directiu

Agenda del 28 d'octubre al 3 de novembre
Agenda del 28 d'octubre al 3 de novembre
Aida Corón
25 d'Octubre de 2013
Act. 06 de Maig de 2015

Dilluns 28. Aprendre com a Silicon Valley

 

La Silicon Valley Startup Academy de Barcelona posa en marxa el seminari pràctic Com fer créixer el teu negoci més ràpidament. Un total de 3 dies on els emprenadors aprendran de la mà de més de 10 experts com Dídac Lee, fundador d'Inspirit, o Julio Casal, ideòleg d'Alien Vault, les tècniques més eficaces del continent americà per consolidar-se en el nou mercat online global.

Més de 70 empreses de prestigi estaran presents al Career Forum d'Esade per reclutar futurs treballadors. Les multinacionals donaran a conèixer la seva organització, els valors que busquen entre els seus empleats i intentaran captar els estudiants de grau i MBA per impulsar el seu talent.

Dimarts 29. Superar la crisi amb estratègies innovadores
Món Sant Benet
acull la ponència el Fòrum econòmic de la Catalunya Central, amb la ponència El procés català vist des de Brussel·les. La ponència anirà a càrrec del diputat al Parlament Europeu Ramon Tremosa i el debat posterior, pel director general d'Avinent, Albert Giralt.

El professor de Direcció de Màrqueting d'ESADE Jordi Molina oferirà una visió general de com formular estratègies eficaces al mercat per adaptar-se als nous hàbits del consumidor. Tot això, a la conferència Orientació al mercat i recessió, il·lustrada amb casos reals d'èxit.

El Fòrum Inversió Tecnocampus de Mataró s'ha convertit en la porta cap el finançament d'start-ups. Arriba la segona edició, on els bussines angels i venture capitals convidats escolliran els 7 projectes més innovadors.

Contractar
persones que es troben a l'atur pot ser positiu per l'empresa. Tant pels incentius fiscals com per millorar la imatge de l'empresa. Això és el que explicaran els experts que assistiran al col·loqui Responsabilitat Social Corporativa a Granollers.

Fidelitzar, mesurar i gestionar l'experiència del client ha de ser una prioritat corporativa, pel que PIMEC ofereix la jornada Nous reptes en l'experiència del client per conèixer a fons i millorar el brand equity.

Dimecres 30. Jornada de l'Emprenedoria

L'actriu, cantant i ara empresària Nina conduirà la cinquena edició de la Jornada de l'Emprenedoria a Sant Cugat. Ella, juntament amb els empresaris Rosa Tous, Enrique Tomás, Alfons Cornella (Infonomia) i David Gonzàlez (Anuntis) posaran cara a l'èxit. A més, l'acte esdevindrà un lloc de networking i de presentació de projectes en plena cerca de finançament.

Saps enfrontar els moments de soledat com a líder? Aquesta és la reflexió principal del webinar (seminari en línia) La soledat del líder: l'indelegable de l'alta direcció, impartit pel professor d'Esade Lluís Vives i l'experta en alta direcció Isabel Aguilera. Parlaran sobre la responsabilitat del directiu i com ha de fer front als reptes i les crítiques del seu dia a dia.

Dijous 31. Lideratge, emprenedoria i economia social

Moritz
i Munich s'ajunten, amb els seus respectius CEOs, per explicar a Reus com renovar-se, apostar per la innovació i reinventar-se ha sigut la clau per sobreviure a la caiguda del consum i als nous hàbits dels seus clients.

Emprenedores, empresàries i executives són els tres atributs de les ponents de Dones Emprenedores: Actitud ON. Una jornada on la directora d'AFAEMME, Helena de Felipe, i les fundadores de Llagurt, Ingrid Rahola i Glòria Salomó, com engegar un negoci aprofitant els nous sectors i les oportunitats que ofereix la crisi.

Potenciar l'economia social és l'objectiu de la jornada-col·loqui Economia social i cooperativa en la prestació de serveis públics: un model de creació de valor. En ella, es delimitaran les pautes a seguir per aplicar aquesta filosofia en els serveis públics i privats dels àmbits de l'educació, la salut i la cultura. Assistiran el conseller d'Empresa i Ocupació, Felip Puig, la secretària general de Salut, Roser Fernández, i gerent dels Serveis d'Educació de la Diputació de Barcelona Jordi Plana, entre altres.